رئیس پلیس آگاهی استان گیلان از دستگیری سارق سابقه‌دار کابل برق هوایی با ۳ فقره سرقت در شهرستان رشت خبر داد و افزود: سارق ۴۱ ساله دستگیر و در تحقیقات پلیس به ۳ فقره سرقت کابل برق هوایی در شهرستان رشت اعتراف کرد.

به گزارش ندای گیلان از رشت،سرهنگ علیرضا حدادی با اشاره به اینکه مشارکت مردم و دستگاه‌ها و همکاری آن‌ها با پلیس برای کاهش وقوع سرقت امری ضروری است اظهار داشت: با رعایت اصول ایمنی و مراقبتی و همچنین توجه به هشدارهای پلیس می‌توان از وقوع بسیاری از سرقت‌ها پیشگیری کرد.

وی در ادامه گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت کابل برق هوایی در شهرستان رشت، دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار پلیس قرار گرفت.

رئیس پلیس آگاهی استان گیلان با بیان اینکه کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت با پیگیری سرنخ‌های به دست آمده از صحنه‌های سرقت دریافتند که یک نفر در نیمه‌های شب اقدام به سرقت می‌کند، افزود: با شگردهای پلیسی سارق سابقه‌دار شناسایی شد.

این مقام انتظامی از اعزام ماموران آگاهی با هماهنگی قضایی به مخفیگاه متهم خبر داد و بیان داشت: سارق ۴۱ ساله دستگیر و در تحقیقات پلیس به ۳ فقره سرقت کابل برق هوایی در شهرستان رشت اعتراف کرد.

سرهنگ حدادی در پایان با اعلام اینکه سارق با تکمیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شدند از مردم خواست ضمن توجه به هشدارهای پلیس، هرگونه مورد مشکوک را بلافاصله به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.