فردي كه در پوشش یک سایت اینترنتی اقدام به فروش فیلم‌های غيرمجاز مي‌کرد، توسط پليس فتا استان گيلان در رشت شناسايي و دستگير شد.

ندای گیلان:فردي كه در پوشش یک سایت اینترنتی اقدام به فروش فیلم‌های غيرمجاز مي‌کرد، توسط پليس فتا استان گيلان در رشت شناسايي و دستگير شد.

سرهنگ محمدخاني رئيس پليس فتاي فرماندهي انتظامي استان گيلان در تشريح اين خبر گفت: كارشناسان تيم رصد اين پليس، سايت اينترنتي را شناسايي كردند كه گرداننده آن مبادرت به فروش فیلم‌های غيرمجاز مي‌کرد.

رئيس پليس فضاي توليد و تبادل اطلاعات استان گيلان افزود: با پي جويي‌هاي فني و پليسي، مدير سايت اینترنتی فروش فیلم‌های غيرمجاز و ناهنجار که مردی 22 ساله اهل و ساکن رشت بود، شناسايي شده و با هماهنگی مقام قضایی دستگير شد.

ايرج محمدخاني خاطرنشان كرد: متهم با توجه به شواهد و قرائن موجود به بزه انتسابي خود و اینکه از دو سال پیش با انگیزه مالی در پوشش یک سایت اینترنتی اقدام به فروش فیلم‌های غیرمجاز می‌کرد، اعتراف نمود که جهت سير مراحل قانونی تحویل دادسراي عمومي و انقلاب شهرستان رشت شد.

این مقام انتظامی در پايان از شهروندان خواست در صورت اطلاع از هرگونه فعاليت مجرمانه در فضاي مجازي يا پيام رسان‌هاي موبايلي مراتب را از طريق نشاني پليس فتا به آدرس www.Cyberpolice.ir  يا ايميل اين پليس به نشاني Gfata@police.ir گزارش کنند .