سرپرست معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی استان از موفقیت پلیس در دستگیری ضاربان مامور یکی از كلانتري‌های رشت ظرف كمتر از ۱۰ ساعت خبر داد.

به گزارش ندای گیلان از رشت، سرهنگ ” مجيد رسول‌زاده فرساد” در تشریح این خبر گفت: نیمه‌شب سه‌شنبه ماموران گشت یکی از کلانتری‌های رشت در حال گشت‌زنی در محدوده مسكن مهر به 3 نفر كه در حال پرسه‌زني در پارکینگ یکی از ساختمان‌های مسکن مهر بودند مشکوک شدند.

اين مقام انتظامي افزود: ماموران كلانتري که برای بررسي موضوع وارد عمل شده بودند از آنها میخواهند تا مدارک هویت خود را ارائه کنند اما این افراد در یک اقدام غیرقانونی اقدام به توهين، فحاشی و درگيري با ماموران پلیس می‌کنند که در نتيجه، يكي از ماموران انتظامي مجروح مي‌شود.
وي با اشاره به اينكه ضاربان پس از درگیری بلافاصله با یکدستگاه خودرو محل درگیری را ترک و متواری شدند، تصريح كرد: شناسايي و دستگيري مجرمان به طور ویژه در دستور کار پلیس گیلان قرار گرفت.

سرهنگ رسول‌زاده فرساد ادامه داد: ضاربان ظرف كمتر از ۱۰ ساعت توسط پليس شناسايي و در يك عمليات ضربتي دستگير شدند.
سرپرست معاونت اجتماعي انتظامی استان گيلان گفت: متهمان 35، 37 و 41 ساله براي سير مراحل قانوني به مراجع قضايي معرفي و با قرار، روانه زندان شدند.
اين مقام انتظامي در پايان اظهار داشت: پليس با افرادي که بخواهند با شرارت و گردن‌كشي در برابر قانون بايستند و با برهم زدن نظم عمومي، زمینه ایجاد ناامنی و سلب آسایش شهروندان و تعرض به ماموران را فراهم کنند قاطعانه برخورد خواهد كرد.