سردار میرحیدری حفظ امنیت موجود را امری ضروری دانست و گفت: امنیتی که با مجاهدت مردم و دستگاه‌های امنیتی شکل گرفته، باید حفظ شود

به گزارش ندای گیلان،سردار محمدرضا میرحیدری در جمع کارکنان انتظامی گیلان با تبریک فرارسیدن آغاز دهه مبارک فجر اظهار کرد: امام (ره) با دست‌های خالی ندای خود را از مدرسه فیضیه به گوش مردم رساند و مردم نیز به ندای وی لبیک گفتند تا بتوانند رژیم سفاک طاغوت را از حاکمیت کشور ساقط کنند.

وی 12 بهمن را یادآور ورود امام (ره) به وطن و رشادت‌های مردم در مقابل طاغوت و استکبار‌ستیزی دانست و گفت: امام (ره) برای احیای دین اسلام خود و به پشتوانه مردم در مقابل نظام طاغوت ایستاد.

فرمانده انتظامی گیلان با اشاره به اینکه امروز رهبران ما با پشتوانه مردم در مقابل روسای کشورهای استکباری قرار گرفتند، تصریح کرد: سرافرازی جمهوری اسلامی ثمره مجاهدت مردم است.

وی حفظ وحدت را مهم‌ترین وظیفه خواند و خاطرنشان کرد: دشمن به فکر ایجاد تفرقه و شکاف در بین مردم بوده و رضایت‌مندی مردم با ارائه خدمات خالصانه حفظ می‌شود.

میرحیدری با تصریح بر اینکه امام (ره) مجاهدانه در مقابل قوانین ظالمانه‌ای نظیر کاپیتولاسیون که برای مردم وضع شد، ایستاد، یادآور شد: امام راحل با رشادت و مجاهدت ملت، نظام مقدس اسلامی را بر این کشور حاکم کرد.

وی به انتخابات آینده دو مجلس اشاره کرد و متذکر شد: دستگاه‌های امنیتی باید به دنبال انسجام حضور پرشور مردم در انتخابات باشند.

فرمانده انتظامی گیلان حفظ امنیت موجود را امری ضروری دانست و متذکر شد: امنیتی که با مجاهدت مردم و دستگاه‌های امنیتی شکل گرفته، باید حفظ شود.