رئیس کل دادگستری گیلان گفت:دستگاه قضايي استان در راستاي قانون و سياستهاي كلي نظام از اقدامات دولت در مسير توليد، توسعه و افزايش سرمايه گذاري در استان طبق موازين قانوني حمايت خواهد كرد.

به گزارش ندای گیلان از رشت، احمد سياوش پور صبح امروز با بزرگداشت هفته دولت، ياد و خاطره  شهدا و ايثارگران انقلاب اسلامي به ويژه دو يار با وفاي امام راحل ، شهيدان رجايي و باهنر را كه در سال 60 بدست منافقان كوردل  به شهادت رسيدند را گرامي داشت.

رئيس شوراي قضايي استان با اشاره به حوادث سالهای آغازین انقلاب اسلامی،  مسیر توسعه و پیشرفت کشور را با وجود موانع و مشکلاتی که دشمنان نظام در طی این 38 سال برای کشور ایجاد نموده اند در پرتو وجود رهبریت امام خمینی (ره) و پس از ایشان مقام معظم رهبری  بی نظیر دانست.

وي همدلی قوای سه گانه و تلاش برای خدمت رسانی بیشتر به مردم را از تاكيدات مقام معظم رهبري بيان كرد و افزود : دستگاه قضايي استان چنان گذشته در چارچوب قانون  از کمک به دولت محترم دریغ نخواهد کرد.

اين مقام ارشد قضايي از جمهوری اسلامی ایران به عنوان یک کشور مطرح در دنیا نام برد و افزود نظام جمهوری اسلامی نشان داده است که با یک حکومت دینی میتوان حکومت داری ، قانون گرایی ،اقتصاد و ایجاد رفاه نسبی را ایجاد نمود و در سطح بین الملل موفق بود.

احمد سياوش پور با آرزوي موفقيت براي دولت محترم بويژه  مسئولين  اجرايي استان در سال 95 تاكيد كرد: دستگاه قضايي استان  در راستاي قانون  و سياستهاي كلي نظام  از اقدامات دولت در مسير توليد،  توسعه و افزايش سرمايه گذاري در استان طبق موازين قانوني حمايت خواهد كرد.

رئيس كل دادگستري گیلان  با اشاره به پروژه هايي كه در هفته دولت به همت مسئولين در استان گيلان افتتاح ميشود ،  ابراز اميدواري كرد به زودي  شاهد افزايش اشتغال و كاهش هرچه بيشتر  بيكاري در گيلان باشيم.

وي در همين راستا خاطر نشان كرد: مديران و مسئولين استان با تعامل سازنده و تلاش مضاعف مسير سرمايه گذاري در استان را جهت رونق بازار كار و  توسعه اقتصادي تسهيل نمايند.

رئيس شوراي قضايي استان در پايان  با اشاره به سند چشم انداز بیست ساله نظام جمهوری اسلامی ایران افزود ، نباید از توسعه همه جانبه و فراگیر غافل بمانیم  و در راستای رسیدن به این اهداف نباید هیچگونه خدشه ای به منابع طبیعی و حقوق بیت المال وارد شود.