معاون آبفای گیلان در پی توضیحات خود بر جمع آوری دستگاه‌های تصفیه خانگی تاکید کرد و افزود: این دستگاه‌ها املاح مفید و الزامی برای بدن، مانند آهن و منیزیم را از آب آشامیدنی می‌گیرند.

به گزارش ندای گیلان از رشت، مدیرکل دیوان محاسبات استان گیلان و هیأت همراه از تصفیه خانه بزرگ آب گیلان بازدید کردند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان گیلان در تصفیه خانه بزرگ آب گیلان میزبان امیر نبی زاده حقیقی مدیرکل دیوان محاسبات استان و هیأت همراه بود.

در ابتدای این نشست؛ در خصوص فرایند استحصال، تولید، تصفیه و توزیع آب شرب در سطح استان توسط سرمایه گذار پروژه توضیحاتی ارائه شد.

در ادامه مازیار غلام‌پور معاون بهره برداری و توسعه آب شرکت آبفای گیلان؛ با ابراز خرسندی از حضور میهمانان در پاسخ به سئوال مدیرکل دیوان محاسبات استان در خصوص کیفیت و سلامت آب شرب گیلان گفت: آب خام تصفیه خانه بزرگ گیلان از ۲ منبع سد شهر بیجار و سفید رود تامین می‌شود، آب تصفیه و توزیع شده طبق سنجش‌های روزانۀ مرکز بهداشت استان و آزمایشگاه‌های شرکت از سلامت و استاندارد بالایی برخوردار است.

غلام پور؛ در پی توضیحات خود بر جمع آوری دستگاه‌های تصفیه خانگی تاکید کرد و افزود: این دستگاه‌ها املاح مفید و الزامی برای بدن، مانند آهن و منیزیم را از آب آشامیدنی می‌گیرند.

در ادامه این نشست توضیحاتی در خصوص بهای تمام شده تولید و فروش آب شرب و همچنین پروژه‌های در حال انجام توسط شرکت ارائه شد.