نماینده عالی دولت در گیلان با اشاره به افزایش قابل توجه اعتبارات پروژه‌های عمرانی استان ، گفت: ۳۱ مرداد ماه آخرین مهلت جذب اعتبارات است لذا همه دستگاههای اجرایی گیلان باید به این امر توجه جدی کنند.

به گزارش ندای گیلان از رشت،اسدالله عباسی در جلسه بررسی اعتبارات پروژه‌های عمرانی اظهار کرد: دستگاه های دولتی با در نظر داشتن زمان مشخص شده نباید با تاخیر در روند جذب اعتبارات موجب کندی تکمیل پروژه‌های عمرانی شوند.

وی عنوان کرد: سال گذشته در خصوص تخصیص اعتبارات آمار و عملکرد بسیار خوبی داشتیم که بخش قابل توجه ای از آن به صورت نقدی بوده است.

استاندار گیلان با تاکید بر لزوم تکمیل تمامی پروژه‌های سفر ریاست جمهوری استان اظهار کرد: در خصوص پروژه‌های ریاست محترم جمهوری باید در سریع ترین زمان ممکن میزان جذب وپیشرفت پروژه‌ها مشخص شود.

دکتر عباسی از تخصیص ۱۰۰ درصدی پروژه‌های آب زراعی در گیلان خبر داد و گفت: با توجه به تخصیص کامل اعتبارات در این حوزه، تا نیمه نخست تیرماه باید تمامی پروژه‌های مربوط به آب زراعی تکمیل شود.

استاندار تصریح کرد: تا پایان هفته جاری وضعیت مناقصه‌ها باید مشخص و به استانداری اعلام شود زیرا عدم برگزاری به موقع مناقصه باعث تعلل در روند انجام پروژه‌ها خواهد شد.

نماینده عالی دولت در گیلان مولدسازی دارایی‌ها را یک تکلیف قانونی برای تمامی دستگاه‌‌های اجرایی برشمرد و افزود: مولدسازی دارایی‌ها توسط دستگاه‌های متولی در اسرع وقت اجرایی شود، هر چند اقدامات خوبی تا کنون در این راستا انجام شده است.