مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران گیلان گفت:اگر جمهوری اسلامی در موضوع برجام به دستاوردهایی در برابر شش کشور قدرتمند جهان دست پیدا کرد از برکات مقاومت است

به گزارش ایلنا از لنگرود،ابراهیم طاهر نژاد شب گذشته در همایش استانی تجلیل از آزاداگان با اشاره به اینکه در مکتب ما چیزی به نام اسارت نداریم و در مکتب اسلام و تشیع آزادگی داریم خاطرنشان کرد : آزادگان ما کسانی هستند که برای دفاع از دین ،عقیده و آرمانهای خود مبارزه کردند و برغم همه مشکلات تا پای جان از این ارزشها صیانت کردند .

نظام جمهوری اسلامی با تمام وجود به شما عزیزان افتخار می کند چرا که تا آخرین نفس از کشور خود دفاع کردید و این بسیار ارزشمند است.

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران گیلان آزادگان را سند پر افتخار نظام جمهوری اسلامی برشمرد که با تمام وجود از حقانیت دین و اسلام و نظام دفاع کردند .

طاهر نژاد با بیان اینکه  شما آزادگان در سخت ترین شرایط اسرار کشور را فاش نساختید و حتی راضی نشدید کمترین توهین به امام راحل و مقدسات نظام داشته باشید یادآور شد : همه این ها اوج عزت و سرافرازی شما را می رساند و موید آن است که همواره از آرمانهای انقلاب دفاع کردید.

وی گفت :ما به شما آزادگان افتخار می کنیم چرا که با تمام وجود افتخار مملکت و نظام هستید و برغم همه مشکلاتی که دارید پای ارزشها و آرمانهای انقلاب ایستاده اید و از آن ذره ای عدول نمی کنید.

طاهرنژاد تاکید کرد : آزادگان مروج اندیشه پاک اسلام و نظام هستند و همواره ملت قدردان شما خواهد بود و امروز هر چه داریم به برکت وجود شما عزیزان سرافراز است که مایه عزت و بالندگی نظام هستید.

وی با اشاره به اینکه  اگر جمهوری اسلامی در موضوع برجام به دستاوردهایی در برابر شش کشور قدرتمند جهان دست پیدا کرد از برکات مقاومت است افزود : همین ایستادگی و صلابت شما عزیزان بوده است که دشمن پای میز مذاکره آمد و از موضع خود عقب نشینی کرد .