دبیر حزب مردم سالاری در گیلان با اشاره به برگزاری مراسم استانی سالگرد ارتحال آیت الله هاشمی رفسنجانی گفت:در این مراسم از مظلومیت آیت الله رفسنجانی سخن گفته شد.

کمال لشکری دبیر حزب مردم سالاری در گفتگو با خبرنگار ندای گیلان از رشت در خصوص برگزاری سالگرد ارتحال آیت الله هاشمی در رشت بیان داشت: در همایشی که در استان گیلان داشتیم همزمان با آن بزرگداشت آیت الله رفسنجانی را با حضور دکتر کواکبیان برگزار کردیم.
وی با اشاره به اینکه مجوزات لازم از فرمانداری برای این سفر گرفته شد اذعان داشت:از مهندس احمدی فرماندار رشت قدردانی می کنم چرا که تمام مساعدت های لازم را در این امر داشتند.
دبیر حزب مردم سالاری در گیلان افزود: کواکبیان در بدو ورود مورد استقبال اعضای شورای مردم سالاری و مدیران احزاب استانی قرار گرفت و سپس بعد از رفتن به مزار شهدا با ادای شاخه گل به شهدای مدافع حرم و بازدید از خانواده شهید نوری هریس نماز ظهر و عصر را در جوار آیت الله قربانی به جا آوردیم.
این فعال سیاسی با اشاره به اینکه کواکبیان گزارش عملکردی خدمت آیت الله قربانی دادند اظهار داشت:در ادامه آیت الله قربانی نکته نظراتی در خصوص فعالیت احزاب و تعامل تمام گروه ها به دکتر کواکبیان عرض کردند.
لشکری گفت:بعد از دیدار با نماینده ولی فقیه در استان دکتر کواکبیان با اعضای دبیران شهرستان و شورای اجرایی حزب نشستی داشتند و که پس از آن با استاندار گیلان دکتر سالاری ملاقات کردند.
وی خاطرنشان کرد:در ادامه جلسه ای با شورای هماهنگی جبهه اصلاح طلبان استان برگزار شد که در خصوص مسائل مختلف مذاکراتی شد.
وی تصریح کرد:برنامه آخر سفر دکتر کواکبیان حضور در همایش بزرگداشت آیت الله رفسنجانی بود که دبیران محترم احزاب استانی در این یادبود سنگ تمام گذاشتند و این همایش بصورت مشترک و بسیار خوب برگزار شد که بانی آن حزب مردم سالاری بود.
لشکری در انتها بیان داشت: در این همایش بزرگ از مظلومیت آیت الله رفسنجانی سخن گفته شد .
این فعال سیاسی همچنین در ادامه از مهندس احمدی پور معاونت سیاسی استاندار ،دکتر فاضلی مدیرکل فرهنگ و ارشاد گیلان، فرمانداران و مدیر کل های استان و دبیران شورای اجرایی استان جهت همکاری های لازم و میزبانی تشکر بعمل آورد.