با توجه به نزدیک شدن به روزهای جشنواره اقبال مخاطبین به سالن های سینما کمتر شده است اما در این میان تنها «در مدت معلوم» توانسته در جذب مخاطب موفق عمل کند.

به گزارش خبرنگار سینمایی خبرگزاری فارس، با تصمیم شورای صنفی نمایش این هفته فیلم جدیدی اکران نشد اما فیلم هایی که روی اکران هستند هم آنگونه که شایسته است نمی تواند نظر مخاطب را به خود جلب کند . در روزهای باقی مانده به جشنواره فیلم فجر مخاطبین در تب و تاب تهیه بلیت فیلم های جشنواره هستند و حتی اگر فیلم خوبی هم بر پرده سینماها باشد نمی تواند اقبال مخاطب را با خود همراه کند.

امیرقطبی مدیرپخش فیلمیران نیز در گفت و گوبا خبرنگار سینمایی فارس درباره فروش فیلم «مدت معلوم» گفت: این فیلم ظرفت 43 روز نمایش 20 سالن سینما در تهران در اختیار دارد و فروش آن 1 میلیارد و 400 میلیون تومان (به احتساب شب گذشته) به دست آورده است.فیلم در شهرستان با فروش 620  میلیون تومان روبرو شد که در کل 2 میلیارد و 20 میلیونی شد.

قطبی درباره فیلم سینمایی شکاف هم توضیح داد: فیلم به فروش 415 میلیون تومان در تهران و115 میلیون تومان در شهرستان دست یافت این فیلم ظرف روزهای نمایش خود به فروش 530  میلیون تومان رسید.

زبردست مدیر دفتر پخش لاله فیلم درباره فروش فیلم «آدم باش» گفت: فیلم با توجه به مضمون و محتوایی که دارد توانسته با مخاطب ارتباط برقرار کند و ظر 23 روز نمایش در تهران به فروش 300 میلیون تومان و در شهرستان به فروش 100 میلیون تومان دست یافته است که در کل به فروش 400 میلیون تومان دست یافته است.

 بنابراین گزارش، برای آماده سازی گزارش فروش بسیاری از دفاتر همکاری نکرده و با توجه به عدم اقبال مخاطب حاضر نشدند فروش فیلم هایشان را به موقع اعلام کنند. 

انتهای پیام/

http://fna.ir/Q1D6GI