معاون اداری مالی و پشتیبانی شرکت انبوه سازان آرش گفت: بزرگترین سرمایه آرش مدیران و کارکنان خلاق و نواندیشند.

به گزارش ندای گیلان از رشت و به نقل از دپارتمان رسانه ای شرکت انبوه سازان آرش، در راستای سلسله معرفی و گفتگوهای معاونت ها و دپارتمان های شرکت انبوه سازان آرش اینبار برآن شدیم تا با معاونت اداری مالی و پشتیبانی این شرکت گپ و گفتی داشته باشیم تا با فعالیتهای این معاونت بیشتر آشنا شویم.

ابتدا خودتان را به صورت کامل معرفی نموده و سوابق کاری تان را بفرمایید؟

سلام و عرض ادب دارم خدمت شما و همه مخاطبان ارجمندتان، امیدوارم که از ایام بهترین بهره ها نصیبتان باشد. بنده محمدشجاعی هستم، معاونت اداری و مالی شرکت انبوه سازان آرش. من از سال ۱۳۸۴بعد از فارغ التحصیلی در رشته حسابداری فعالیتم در حوزه ها مختلف مالی را آغاز نمودم که از جمله آن شرکت پخش دارویی محیا دارو، شرکتهای حسابرسی و حسابداری بانیان تک ایرانیان،شرکت تعاونی سهامی فروش تجهیزات چوبی و یراق آلات مشهد،شرکت تراز حساب، توان تراز و فرزام محساب بوده و با استعانت از خداوند متعال پله های ترقی شغلی رو سال به سال پشت سر گذاشتم.

چند مدت است که در شرکت انبوه سازان آرش مشغول به کار هستید و در چه بخشهایی فعالیت کرده اید؟

من از بهمن ماه ۱۳۹۸ به سمت معاونت اداری و مالی شرکت انبوه سازان آرش منصوب شدم و با توجه به شرح وظایف شغلی با تمام واحدهای مجموعه،مخصوصاً واحد حسابداری و اداری در ارتباط کاری می باشم.

چه وجه تمایزی در شرکت انبوه سازان آرش نسبت به سایر مجموعه ها وجود داشت که به این شرکت پیوستید؟

خوب از آنجایی که در شرکتها و شهرها و استانهای مختلف با مدیران متفاوت برخورد داشته ام و هر مدیری دستور کار و منشهای مدیریتی خودش رو دارد که همگی قابل احترام می باشند، اما در شرکت انبوه سازان آرش این دیدگاه متفاوت بود و همه چیز برای پول و سود نبود. انسانیت، توجه به مشکلات دیگران و کمک به اقشار مختلف جامعه و امورات خیریه و عام المنفعه و اگر به زبان ساده عرض کنم خدمتتان، تفاوتی بین خود و دیگران قائل نبودن و در رفع موانع و مشکلات مردم از هرنوع تلاش و کمک کوتاهی نمیکنند و این وجه تمایز علاوه بر سایر خصوصیات بارز شرکتی، چیزی بود که با رغبت کامل خواهان این بودم تا با این شرکت همکاری داشته باشم.

با توجه به شیوع پاندمی کرونا اقتصادی شرکت انبوه سازان آرش را نسبت به قبل آن چگونه ارزیابی می کنید؟

خوب شایان ذکر است که با وجود بیماری کرونا و تعطیلی بسیاری از مشاغل توانستیم با استفاده از تجارب و مدیریت درست و به موقع تمام شرایط پیش رو را پیش بینی و آینده نگری کنیم و نه تنها مشکلی نداشتیم به شکرانه خدا در این شرایط رکود اقتصادی کشور رشد صعودی را نیز در کارنامه خود ثبت کردیم و در این مدت تمام پروژها بدون تعطیلی فعال بودند و واحدها تکمیل و به مشتریان تحویل شد و تمام حق و حقوق پرسنل، فروشندگان و پیمانکاران نیز به موقع و بدون هیچ وقفه ای پرداخت گردید و کار را با قدرت و انرژی کامل ادامه دادیم.

نگاه شما نسبت به آینده این شرکت چیست؟

خوب باید با افتخار اعلام کنیم که آینده ای که برای این شرکت متصور و در حال برنامه ریزی هستیم پیشرفت های بزرگ در زیر سایه مدیران هلدینگ بزرگ آرش خواهد بود که انشالله در آینده ای بسیار نزدیک با شروع فعالیت آرش مارکت آغاز خواهد شد که قطعاً در زمانی دیگر بصورت مفصل در این مورد اطلاع رسانی خواهد شد.

از دیدگاه شما چه ارزش هایی در این شرکت وجود دارد که در موفقیت های آن موثر است؟

همانطور که محرز هست شرکت انبوه سازان آرش از مدیران و پرسنل با انگیزه و خلاق و خوش فکر برخوردار است که این مهم بزرگترین سرمایه و ارزش محسوب می گردد، که با ادامه حرکت در این مسیر و استفاده کامل از این استعدادها قطعاً به بهترین موفقیت ها دست پیدا خواهیم کرد.

ارتباط شما با کدام بخش از مجموعه شرکت انبوه سازان آرش بیشتر بوده و چه تاثیر متقابلی در حوزه فعالیت شما داشته است؟

ارتباط من با توجه به شغلم بیشتر با تیم حسابداری می باشد که رابطه فی مابین بسیار عالی هست و پاسخگویی و عملکرد بموقع همکاران این واحد باعث کمک به پیشبرد اهداف و گزارشات کاری اینجانب خواهد بود.

یک خاطره خوب از ایام فعالیت خود در شرکت انبوه سازان آرش را بفرمایید؟

خوب از بهترین خاطراتم در مجموعه انبوه سازان آرش تولد طرح طاها بود که در اوج بحران اقتصادی کشور طرحی کلید خورد که شرایط اقتصادی شرکت انبوه سازان آرش را بسیار تحت تاثیر خود قرار داد. و خدا را سپاسگزاریم که با کمک واحد تحقیق و توسعه این طرح هر روز در حال گسترش و بزرگ شدن است.

در پایان اگر موضوع ناگفته ای دارید که میخواهید عنوان کنید بیان بفرمایید؟

در پایان هم تشکر میکنم از تمام معاونتها،مدیران و پرسنل که در این مدت با وجود تمام مشکلات با تمام قدرت در کنار ما بودند و تشکر ویژه دارم از آقایان مهندس امین تقی پور و آرش تقی پور و مادر بزرگوارشان خانم طوبی احمدی و مدیران معزز شرکت انبوه سازان آرش که همیشه بعد از خداوند پشت و پناه ما و تمام پرسنل بوده اند. از همینجا دست تک تک این بزرگواران را به گرمی می فشارم و کمال تشکر و قدر دانی را از آنان دارم.