فرماندار آستارا خطاب به خبرنگاران: هر جا کوتاهی و خلاف و یا آسیب به بیت المال از من و یا از زیر مجموعه من مشاهده کردید، مدیونید اگر اطلاع رسانی نکنید.

به گزارش خبرنگار ندای گیلان از آستارا، دومین نشست خبری فرماندار آستارا با خبرنگاران این شهرستان برگزار شد و در آن خبرنگاران به تبادل نظر و بیان مشکلات و معضلات آستارا و لوندویل پرداختند.
حسن رستم زاد در ابتدای جلسه ضمن تبریک روز پدر و فرا رسیدن عید سعید نوروز و تقدیر و تشکر از زحمات خبرنگاران گفت: حالا دیگر نقش خبرنگاران در پیشرفت و آبادانی یک کشور بر کسی پوشیده نیست بنابراین بنده نیز از زحمات خبرنگاران پر تلاش آستارا در پروسه اطلاع رسانی های دقیق و شفاف تقدیر و تشکر می کنم.
وی ادامه داد: یک بار دیگر عرض می کنم که بنده فارغ التحصیل رشته رسانه می باشم و خود را یکی از شما می دانم و بیشترین سنخیت را با قشر خبرنگار احساس می کنم و باید عرض کنم که
اهالی رسانه آستارا از شریف ترین انسان ها هستند.
رستم زاد در ادامه با اشاره به فرا رسیدن سال نو و پذیرایی از مسافران نوروزی نیز گفت: در ستاد سفر شهرستان برنامه های بسیار خوب و تمهیدات مهمی اندیشیده شده تا پذیرایی خوبی از مهمانان نوروزی داشته باشیم و با اطمینان می گویم که الحمدالله هیچ مشکلی در این زمینه نداریم و نخواهیم داشت.
وی تصریح کرد: شهرستان آستارا با ۶۱۵ واحد اقامتی اعم از هتل ها و مهمان خانه ها و ۱۶۹ اتاق در قالب ۱۹ مدرسه آماده پذیرایی از مهمانان نوروزی است.
فرماندار آستارا با توجه به در پیش بودن فصل کشاورزی و فصل تابستان نیز گفت: ما در گذشته با فرا رسیدن فصل کشاورزی و فصل گرما تقریبا هر ساله مشکل تامین آب شرب و توزیع آب کشاورزی داشتیم، ولی به جرات اعلام می کنم که امسال با توجه نزولات آسمانی و شیوه نامه اجرایی استانداری و مدیریت شخص استاندار در حوزه آب بندها، تالاب ها و رودخانه ها به هیچوجه مشکل تامین آب نخواهیم داشت.

رستم زاد در همین رابطه افزود: شهرستان آستارا با ۲۰۴ هکتار تالاب و آب بند توانایی ذخیره ۳ تا ۴ میلیون لیتر آب را دارد که ما نیز با درخواست اعتباری بالغ ۱۲۰۰ میلیارد تومان برای کلیه طرح های آبی در نظر داریم تا مشکلات تامین آب شهرستان برای همیشه حل شود.

فرماندار آستارا در پایان در مورد پیگیری های انجام شده در حوزه کاری خود نیز به پیگیری های امور ورزشی و بخصوص فوتبال و درخواست هشت هزار جلد کتاب برای چهار کتابخانه شهرستان اشاره کرد و بار دیگر از خبرنگاران خواست تا با اطلاع رسانی های شفاف و دقیق وی را در این وظیفه خطیر یاری رسانند.