جاشین فرمانده سپاه قدس گیلان در امور اقشار با اشاره به توطئه دشمن برای کمرنگ کردن نقش شهدا، گفت: در تولیدات رسانه ای با موضوع شهدای برجسته ضعف داریم.

به گزارش ندای گیلان از رشت، سرهنگ عباس حسینی امروز در جلسه هماهنگی برگزاری مراسم شهیدان انصاری و نورانی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ماندگاری خود را مدیون خون پاک شهیدان است، اظهار کرد: یکی از ضعف‌های موجود در کشور عدم تولیدات رسانه‌ای در خصوص شهیدان برجسته جمهوری اسلامی است لذا باید رسانه‌های گیلان با تولیدات رسانه‌ای خود ویژگی‌های شهیدان انصاری و نورانی را برای مردم بازگو کنند.

وی با بیان اینکه شهیدان انصاری و نورانی تنها شهیدان استاندار و معاون استانداری در کشور است، تصریح کرد: با هماهنگی و وحدت موجود میان مسئولان، در چند سال گذشته مراسم بزرگداشت شهیدان نورانی و انصاری به بهترین نحو به ویژه در ایام کرونا در استان گیلان برگزار شده که این امر نشان دهنده نقش شهدای کارمند در جمهوری اسلامی است.

جانشین فرمانده سپاه قدس گیلان در امور بسیج اقشار از برگزاری مراسم بزرگداشت شهیدان نورانی و انصاری در ۱۵ تیر ماه خبر داد و افزود: این مراسم در روز چهارشنبه ۱۵ تیر ماه در یکی از مکان‌های گلزار شهدای رشت و یا تالار مرکزی رشت و با حضور یکی از شخصیت‌های برجسته و ملی کشور برگزار می‌شود.