فرماندار بندرانزلی در مراسم تجلیل از قهرمانان قایقرانی مسابقات آسیایی گفت: ما به وجود ستارگان ارزشمند ورزشی شهرستان افتخار میکنیم و اعتقاد داریم که در این شهرستان با کهکشانی از ستاره های ورزشی مواجه هستیم.

به گزارش ندای گیلان، میرشمس مومنی زاده در این مراسم با اشاره به ظرفیت بالای ورزش قهرمانی در این شهرستان گفت: ما به وجود ستارگان ارزشمند ورزشی شهرستان افتخار می‌کنیم و اعتقاد داریم که در این شهرستان با کهکشانی از ستاره های ورزشی مواجه هستیم که این مایه مباهات ما مسئولان و مردم این شهرستان است.

وی ادامه داد: عرصه ورزشی عرصه افتخار آفرینی برای کشور است و قهرمانان ما که در این عرصه افتخار آفرینی میکنند برای ما مایه سربلندی هستند.

مومنی زاده با تحسین افتخارآفرینان ورزش کشور اظهار کرد: ما به شهدای انقلاب که در جریان انقلاب اسلامی پیشتاز و پیشرو بودند افتخار میکنیم؛ در جریان ۸ ساله دفاع مقدس شهداء را جزء افتخارات ملت می دانیم و از این رو وقتی که بخشی از خاک ما از دست دشمن آزاد میشد و پرچم جمهوری اسلامی به اهتزاز در می آمد مردم ما احساس غرور و افتخار میکردند؛ در سالهای اخیر نیز در عرصه های علمی، وقتی با موفقیت دانشمندان مان مواجه می شدیم احساس قدرت ملی، عزت و اقتدار میکردیم؛ اینک در عرصه ورزش نیز وقتی قهرمانان ما در عرصه های ملی و بین المللی به موفقیت هایی نائل می آیند که موجب به اهتزاز در آمدن پرچم جمهوری اسلامی در مسابقات بین المللی می شود، احساس عزت و افتخار می کنیم.

فرماندار بندرانزلی به موفقیتهای بانوان در عرصه های علمی، اجتماعی و مدیریتی اشاره کرد و اظهار داشت: خوشبختانه بانوان نیز در عرصه های ورزشی با کسب مدالهای ارزشمند سهم بیشتری را به خود اختصاص داده اند که این مایه مباهات و افتخار برای ماست. دکتر مومنی زاده افزود: من ضمن تبریک به همه شما قهرمانان عزیز، خانواده هایتان، مربیان و پیشکسوتان توانمند این شهرستان و مردم قهرمان بندرانزلی جهت پرورش و تربیت چنین فرزندانی که نه تنها باعث افتخار شهرستان بلکه استان و کشور هستند، برایتان آرزوی توفیقات روزافزون می کنم.

گفتنی است در پایان این مراسم از مربیان و قهرمانان ورزش قایقرانی با اهداء لوح تقدیر تجلیل بعمل آمد.