کسانی که به دنبال سواری بر قوه فراموشی اجتماع و فرار از پاسخگویی دوران مسئولیتی و برنامه محوری هستند، هرگز پاسخگوی اعمال خود در برابر ملت نخواهند بود.

به گزارش ندای گیلان از فومن، پیش از نمایش فیلم مختار از رسانه ملی،  صحبت های گوناگونی در خصوص شخصیت های این فیلم در سطح افکار و جامعه مطرح بود که پس از آن این افکار به انسجام نسبی رسیده و مختار و یارانش به یکی از چهره های محبوب جامعه تبدیل شده اند.

در مقابل سپاه مختار نیز یاران بن زیاد، بنی امیه و زبیریان بودند که شخصیت ها، چهره های پلید و ضد دین، قدرت طلب و حیله های فریبنده و مکارانه شان  برای مردم روشنگری شد.

حال ورای جزییات آن فیلم، گروه انتخاباتی در فومن و شفت که در فضای مجازی نیز فعالیت داشته، تصاویر یاران مختار را هرکدام بر روی صفحات شخصی شان قرار داده و خود را برای مردم، یاران مختار معرفی می کنند.

حال قضاوت این که واقعا این افراد یاران مختار بوده و دادخواه حقانی دین و ملت هستند، یا با تکیه بر تزویر پشت نقاب مختار پنهان شده اند را به مردم خواهیم سپرد.

روزی در دوران مختار و صدر اسلام، مهلبی وجود داشت که حیله عرب و عجم و تشنگی پست ها را بلای جان اسلام و مسلمین کرد، امروزه نیز ورود دادن احشام، شبنامه و گریه و زاری و تضاد های قومیتی، حیله های قدرت طلبی برخی ها شده که بدون ارائه تفکر و برنامه، به دنبال ایجاد موج های انتخاباتی و هیاهو بوده تا با شعار های تدبیر و توسعه و … از قوه فراموشی ملت نسبت به برخی اتفاق های گذشته سواستفاده کرده و بر اریکه های قدرت تکیه بزنند.

اما این گروه های سیاست زده باید بدانند که این مردم دیگر مردم صدر اسلام نبوده و هزاران برابر روشن تر و مفسر تر از زمان های دور دست خود هستند و مهلب های زمانه شان را خوب میشناسند.

کسانی که به دنبال سواری بر قوه فراموشی اجتماع و فرار از پاسخگویی دوران مسئولیتی و برنامه محوری هستند، هرگز پاسخگوی اعمال خود در برابر ملت نخواهند بود این را در چهل سال اخیر به راحتی دیده و ملت فومن و شفت نیز بارها با چنین افرادی تسویه حساب کرده اند.

روحیه مطالبه گری مردم و نخبگان جامعه اگر در برابر کسانی که روزی قدرت و امکانات کشور و نظام اسلامی در اختیارشان بوده، اما ما هنوز همان هستیم که بودیم برخیزد، هرگز جرات فریب کاری برای مردم را نخواهند داشت.

رای مردم برای افراد سیاسی یک اعتماد و یک امتحان است که قطعا رفوزه ها دیگر نباید در مدرسه مدیریت و خدمت به مردم رنگ کلاس های بالاتر را ببینند.

اگر رفوزه کلاس اولی را در آوردگاه خدمت، ردای دکتری بپوشانیم، یقینا نسبت به نخبگان، صالحان و دلدادگان حقیقی ملت و جوانان این دیار جفا دیده، جفا کرده ایم.