دبیر هیات ورزش های رزمی گیلان گفت : رزمی کاران گیلانی با کسب ۷ مدال رنگارنگ در مسابقات قهرمانی نیوفول کنتاکت کشور خوش درخشیدند.

به گزارش ندای گیلان از رشت، بیست و ششمین دوره مسابقات قهرمانی نیوفول کنتاکت کشور ویژه آقایان به مدت دو روز ۲۸ و ۲۹ شهریور ماه در استان یزد برگزار شد.
دبیر هیات ورزش های رزمی گیلان با اعلام این خبر گفت: تیم گیلان با ۹ورزشکار در این رقابتها حضور داشت که رزمی کاران در استایل سوپرسیف و لوکیک در ۵ رده سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان، بزرگسالان و پیشکسوتان با هم به رقابت پرداختند.
جعفر رفعتی افزود: این رویداد کشوری که با حضور ۱۸۰ ورزشکار در شهرستان اشکذر یزد برگزار شد تیم منتخب گیلان با کسب ۴ مدال طلا و ۳ مدال برنز توانست عنوان مقام سومی را از آن خود کند.
وی با بیان اینکه این رقابتها انتخابی مسابقات آسیایی قزاقستان بوده تصریح کرد: از گیلان حسین دلیر ثابت، محمدرضا علیپور، مبین نبات پور، امیر حسین مهدی موفق به کسب مدال طلا شدند و فرشید نوری، امیرحسین لطیفی و مهدی علی نیا مدال برنز این رقابتها را بدست آوردند.
دبیر هیات ورزش های رزمی گیلان اظهار داشت: تیم میزبان مقام قهرمانی و تیم کرمانشاه نایب قهرمانی این‌ رقابتها را به خود اختصاص دادند.
گفتنی است حسین دلیر ثابت که مدال طلای این رقابتها را بدست آورد مربیگری و سرپرستی تیم منتخب گیلان را نیز عهده دار بود.