تیم بانوان‌فول کیک بوکسینگ گیلان در مسابقات آزاد کشوری آذربایجان شرقی خوش درخشیدند.

به گزارش ندای گیلان از رشت، فاطمه لطیفی، نائب رئیس کمیته روابط عمومی هیات رزمی گیلان گفت: بانوان رزمی کار گیلانی با حضور در مسابقات کشوری که در آذربایجان شرقی برگزار شد، توانستند در رشته فول کیک بوکسینگ خوش بدرخشند.

وی  افزود: گروه مبارزان فدراسیون ورزش‌های رزمی یک دوره مسابقات آزاد کشوری ویژه بانوان در آذربایجان شرقی برگزار کرد که تیم گیلان موفق به کسب ۵ مدال رنگارنگ شد.

نائب رئیس کمیته روابط عمومی هیات رزمی گیلان گفت: این رقابت‌های رزمی با حضور ۲۰ استان در قالب ۱۲ تیم برگزار شد که ۵ نماینده شرکت کننده گیلانی در این مسابقات به سرپرستی و مربیگری زهرا مردانه زاد، نایب رئیس سبک فول کیک بوکسینگ گیلان توانستند با ۲ مدال طلا، ۲ مدال نقره و یک مدال برنز عنوان سومی این مسابقات را از آن خود کنند.

فاطمه لطیفی افزود: همچنین تیم میزبان اول شد و تیم آذربایجان غربی دوم و تیم گیلان و خوزستان به صورت مشترک در جایگاه سوم این رقابت‌های رزمی ایستادند.

وی تصریح کرد: این رقابت ورزشی با حضور ۲۶۰ ورزشکار و در چهار رده سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان در استایل سمی کنتاکت، لایت کنتاکت، لوکیک و هنر‌های فردی و سلاح سرد به مدت دو روز در استان آذربایجان شرقی ، شهر تبریز با هم رقابت کردند.