ایلنا: فرماندار رودبار گفت: در صددیم با برنامه‌های کاربردی و فنی دستگاه‌های متولی سطح زیر کشت و تولیدبادام زمینی را در شهرستان رودبار افزایش دهیم.

به گزارش ایلنا از رودبار،اسماعیل میر غضنفری در حاشیه بازدید از زمینهای زیر کشت بادام زمینی در روستای فتحکوه بخش رحمت آباد و بلوکات اظهار داشت : تولید 150 تن محصول بادام زمینی توسط کشاورزان زحمتکش منطقه برایشان حدود 20 میلیارد ریال در آمد در پی داشته است . فرماندار رودبار با اشاره به درآمد مناسب و کیفیت مرغوب بادام زمینی تولیدی فتحکوه افزود : در صددیم با برنامه های کاربردی و فنی دستگاههای متولی سطح زیر کشت و تولید این محصول را افزایش دهیم.

وی نقشه راه ترسیمی مقام معظم رهبری در اقتصاد مقاومتی و تاکیدات ریاست جمهوری و دولت را یادآور شد و افزود: برای پویایی روستائیان در بحث اشتغال و تولید محصولات دامی و زراعی تمام دستگاههای متولی شهرستان رودبار موظفند زمینه های مستعد را شناسایی تقویت و فعال نمایند.

فرماندار رودبار همچنین یادآور شد : تمام تلاشمان را بکار می بندیم تا با رونق کسب و کار در روستاها علاوه بر جلوگیری از مهاجرت آنها روند معکوس مهاجرت را شاهد باشیم.

میرغضنفری خاطر نشان کرد : حضور معاون مناطق محروم رییس جمهور در رودبار و روستای اسطلخ جان که در روز روستا انجام شد نوید آینده ای درخشان برای این روستا و دیگر روستاهای شهرستان رودبار را در راستای سیاستها و استراتژی دولت دارد.