در پي ارجاع يک فقره پرونده از دادسراي عمومي و انقلاب شهرستان رشت به دادخواهي خانم ۲۹ ساله گیلانی مبني بر تهدید به انتشار فیلم های خصوصی اش در تلگرام، موضوع به صورت ویژه در دستورکار پليس فتا قرار گرفت.

به گزارش ندای گیلان، سرهنگ ایرج محمدخاني رئيس پليس فتا فرماندهي انتظامي استان گيلان با اعلام اين خبر گفت: در پي ارجاع يک فقره پرونده از دادسراي عمومي و انقلاب شهرستان رشت به دادخواهي خانم ۲۹ ساله گیلانی مبني بر تهدید به انتشار فیلم های خصوصی اش در تلگرام، موضوع به صورت ویژه در دستورکار پليس فتا قرار گرفت.

رئيس پليس فتا استان گيلان افزود: با پي جويي هاي فني و پليسي، كارآگاهان پليس فتا عامل تهدید به انتشار فیلم های خصوصی شاکیه در تلگرام كه مردی ۲۸ ساله اهل و ساکن رشت و خواستگار سابق وی بود را شناسايي و با هماهنگي مقام قضايي او را دستگير کردند.

سرهنگ محمدخاني اظهار داشت: با توجه به ادله ديجيتال كشف شده از متهم، وي به صراحت به بزه انتسابي خود اعتراف و انگيزه خود را از اين کار انتقام گرفتن از شاکیه و شنیدن جواب رد از وی عنوان کرد که جهت سير مراحل قانوني تحويل دادسراي عمومي و انقلاب شهرستان رشت شد.

رئيس پليس فتا استان گيلان در پايان از شهروندان خواست، در انتخاب پيام رسان هاي موبايلي شرکت هاي بيگانه و استفاده از خدمات آنها، محرمانگي و امنيت اطلاعات شخصي را جدي بگيرند، براي اعتماد و دوستي در فضاي مجازي وسواس به خرج دهند و در صورت اطلاع از هرگونه فعاليت مجرمانه در فضاي مجازي يا پيام رسان هاي موبايلي مراتب را از طريق نشاني پليس فتا به آدرس www.Cyberpolice.irيا ايميل اين پليس به نشاني Gfata@police.irگزارش نمايند./کاسپین