تیم واترپلوی دختران زیر 16 سال گیلان عنوان قهرمانی کشور جام شهدای آذربایجان غربی را کسب کرد .

به گزارش ندای گیلان از رشت،دبیر هیات شنا ، شیرجه و واترپلوی استان گیلان روز چهارشنبه گفت : تیم واترپلوی زیر 16 سال دختران استان که با نام اکسید آهن گیلان در مسابقات باشگاهی کشور جام شهدای آذربایجان غربی حضور یافته بود ، عنوان قهرمانی کشور را کسب کرد .
عباس سلیمی افزود : در این دوره از رقابتها ، تیم واترپلوی زیر 16 سال اکسید آهن گیلان به همراه شش تیم از استانهای فعال در رشته واترپلو ، به صورت دوره ای با هم به رقابت پرداختند که در نهایت تیم واترپلوی دختران زیر 16 سال اکسید آهن گیلان قهرمانی این مسابقات را به خود اختصاص داد .
وی اظهار کرد : مهنا سیدترابی ، سیده غزاله رضوی پور، یلدا خادم لو ، ملیکا خوبانی ، سارا احمدی ، ماندانا استوار راد ، ساقی جهاندیده ، عقیق قلی زاده ، مهشاد یوسفی ، صبا فرسنگ ، شمیم خلیلی ، طهورا علیزاده ، ملیکا ابراهیمی ، نگین بلوری و مبینا ریحانی اعضای تیم واترپلوی دختران اکسید آهن گیلان را در رقابتهای باشگاه های کشور تشکیل می دادند .
دبیر هیات شنا ، شیرجه و واترپلوی گیلان ادامه داد : همچنین کاسپین استادیان به عنوان مربی و زهرا تیرافکن به عنوان سرپرست تیم واترپلوی اکیسد آهن گیلان را در رقابتهای قهرمانی دختران زیر 16 سال کشور همراهی می کردند .
وی بیان کرد : همچنین مراسم استقبالی نیز از تیم واترپولوی دختران گیلان با حضور مسئولان و اساتید رشته شنا و واترپلوی گیلان و شهرستان رشت برگزار شد که در پابان به بازیکنان ، مربی ، سرپرست و همچنین بانی انصاری و کمند سنائی دو داور از گیلان که در این رقابتها قضاوت کردند ، هدایایی اهداء شد .
سلیمی خاطرنشان کرد : این مراسم با هماهنگی هیات شنای استان و رشت و همکاری اولیاء بازیکنان برگزار شد و قرار است تا پایان مرداد ماه سال جاری نیز ، مراسمی با حضور رئیس و دبیر فدراسیون برگزار شود که در آن از 55 بازیکن ، مربی ، داور و سرپرست این هیات تجلیل شود .