مرحله جدید اردوی آمادگی تیم ملی قایقرانی آبهای آرام بانوان در بندرانزلی گیلان برپا شد.
به گزارش ندای گیلان،مدیر روابط عمومی اداره ورزش و جوانان استان گیلان  اظهار داشت: این اردو که اولین مرحله اردوی تدارکاتی پس از همه‌ گیری ویروس کرونا برای حضور در مسابقات انتخابی المپیک می باشد از امروز با حضور ۹ قایقران در بندرانزلی آغاز شد.
مرتضی ورزلدوست افزود: مینا عبداللهی از هرمزگان، سمن سلطانی از تهران، الناز شفیعیان، مهسا آذری و تانیا کارگرپور از گیلان در بخش کایاک، پریسا محمدزاده، زیبا سماک‌حرفه و آتنا رئوفی از گیلان و هدیه خیرآبادی از تهران در بخش کانو کانادایی نفرات دعوت شده به این مرحله از اردو هستند.
وی ادامه داد: مرحله جدید اردوی تیم ملی قایقرانی آبهای آرام بانوان کشور تا روز ۱۴ آذرماه در تالاب بندرانزلی ادامه می یابد و نفرات حاضر در این اردو تمرینات آماده سازی خود را زیر نظر مهسا مجللی مربی تیم ملی قایقرانی آبهای آرام بانوان دنبال می کنند.
وی بیان کرد: اردوی تیم ملی آبهای آرام بانوان با هدف حضور در مسابقات کسب سهمیه المپیک توکیو در بندرانزلی آغاز شده که در اولین روز اردو، تست PCR ملی‌پوشان، مربیان و عوامل دست‌اندکار انجام شد تا نفرات حاضر در اردو مشکلی از نظر شیوع ویروس کرونا نداشته باشند.
ورزلدوست خاطرنشان کرد: تست کرونا ملی‌پوشان قایقرانی با هماهنگی فدراسیون قایقرانی و با همکاری اداره‌کل ورزش و جوانان و هیات قایقرانی استان گیلان و فرمانداری بندرانزلی در اداره بهداشت انزلی انجام شد.
مدیر روابط عمومی اداره ورزش و جوانان گیلان خاطرنشان کرد: گیلان از قطب های رشته قایقرانی است و قایقرانان و مربیان ارزنده ای از این استان در دو بخش زنان و مردان در تیم های ملی حضور دارند که در این اردو نیز از ۹ قایقران دعوت شده، شش قایقران از گیلان هستند.