رقابت های مینی بسکتبال قهرمانی دختران استان گیلان ، جمعه شب با برتری تیم صومعه سرا پایان یافت .

رقابت های مینی بسکتبال قهرمانی دختران استان گیلان ، جمعه شب با برتری تیم صومعه سرا پایان یافت .

در این دوره از رقابت ها ، تیمهای مینی بسکتبال دختران از شهرهای رشت ، صومعه سرا و لاهیجان حضور داشتند که در سالن ورزشی حجاب شهرستان صومعه سرا با هم به رقابت پرداختند .
در پایان این رقابت ها ، تیم مینی بسکتبال دختران صومعه سرا موفق شد برابر حریفان خود به برتری دست یابد تا عنوان قهرمانی استان گیلان را به خود اختصاص دهد و تیم مینی بسکتبال رشت نیز در مکان دوم این مسابقات قرار گرفت .
در دیدارهای برگزار شده این دوره از رقابت ها نیز ، ابتدا تیم های لاهیجان و صومعه سرا رو در روی هم قرار گرفتند که در نهایت تیم مینی بسکتبال دختران صومعه سرا موفق شد در یک دیدار برتر با نتیجه ٨٠ بر ٣٢ تیم لاهیجان را شکست دهد .
در دیدار دوم این دوره از مسابقات نیز ، تیم های صومعه سرا و رشت به مصاف هم رفتند که در نهایت تیم مینی بسکتبال صومعه سرا با نتیجه ١٠٧ بر ٥٨ برابر تیم مینی بسکتبال رشت به برتری رسید تا عنوان قهرمانی این رقابت ها را کسب کند .
همچنین در دیدار سوم ، تیمهای مینی بسکتبال دختران رشت و لاهیجان برای کسب عنوان نایب قهرمانی مقابل هم قرار گرفتند که در نهایت تیم مینی بسکتبال رشت توانست با نتیجه 44 بر ٣٥ لاهیجان را مغلوب کند تا در جایگاه دوم این دوره از رقابت ها قرار گیرد .
تیم مینی بسکتبال دختران صومعه سرا که عنوان قهرمانی گیلان را به خود اختصاص داد با ملیکا شادمان ، مهدیه موسی پور، سبا یوسفی آزاد ، فاطمه ادهم ، مبینا مسیبی، مائده عاشور زاده ، کیانا کاظمیان ، حدیث روح الله زاد ، مهسا حسینی ، زهرا نوایی ، هلیا دشتی و هستی احمدی به عنوان بازیکن در این دوره از رقابت ها حضور یافت که شادی عادلی به عنوان سرمربی و زهرا امانی به عنوان کمک مربی این تیم را هدایت می کردند ./ایرنا