بازیکنان باید شکرگزار باشند که علی دایی در ایران است

به گزارش ندای گیلان، برانکو در پایان تمرین امروز  تیم فوتبال پرسپولیس اظهار داشت: از هواداران که برایم خیلی مهم هستند، تشکر می‌کنم. همه آنها و بازیکنان تیم در این نتایج نقش داشتند.

وی ادامه داد: بدون ملی‌پوشان تمرینات خود را ادامه می‌دهیم. البته جری بنسون، رضا خالقی‌فر و میلاد کمندانی مصدوم هستند.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تصریح کرد: هیچ شرطی برای باشگاه پرسپولیس نگذاشتم. طبیعی است من تصمیم می‌گیرم چه نفراتی در تیم بمانند و چه نفراتی جذب شوند اما این موضوع هیچ ربطی به تمدید قرارداد ندارد.

برانکو در واکنش دعوت نشدن محسن مسلمان و امید عالیشاه به تیم ملی گفت: محسن مسلمان در بازی‌های پرسپولیس خیلی خوب کار کرده و مطمئن هستم به زودی نه تنها به تیم ملی دعوت خواهد شد بلکه به طور ثابت در تیم ملی بازی خواهد کرد. همچنین لازم می‌دانم به بازیکنان ملی‌پوش تیمم تبریک بگویم و توصیه‌ای به آنها داشته باشم. این نفرات باید بدانند آنها نتیجه تلاش خود را با دعوت به تیم ملی گرفتند اما نباید فکر کنند صرفا ملی‌پوش شده‌اند بلکه با افتخاری که به دست آورده‌اند، وظیفه‌شان به مراتب سنگین‌تر شده است. ملی‌پوش شدن نباید فقط اسم باشد.

وی در مورد محرومیت محسن بنگر و تماشاگران پرسپولیس تأکید کرد: نمی‌دانم در خصوص محرومیت بنگر چه بگویم. فکر می‌کنم برای هواداران هم حکم سختی در نظر گرفته شد. آنها برای اولین بار چنین شرایطی را در ورزشگاه آزادی به وجود آوردند و کمیته انضباطی می‌توانست با جریمه نقدی  با این مسئله برخورد کند. حکم صادره در مورد بنگر برایم عجیب است.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره عذرخواهی فرشاد احمدزاده و محسن مسلمان از علی دایی به خاطر شادی پس از گل مقابل صبا گفت: آنها جوان هستند و البته باید شادی کنند. اقدام به عذرخواهی آنها هم زیباست. این بازیکنان باید شکرگزار باشند که علی دایی در ایران است. دایی اگر می‌خواست می‌توانست رئیس AFC و عضو هیئت مدیره فیفا باشد اما ترجیح داد مربیگری کند و تجربیاتش را در اختیار جوانان قرار بدهد.

برانکو در خصوص برگزاری اردو در عمان اظهار داشت: با 20 بازیکن و شاید یکی، دو نفر کمتر به عمان می‌رویم، باید ببینیم در نهایت چند بازیکن در تیم ملی باقی خواهند ماند. روز جمعه تمرین خود را تمام می‌کنیم و بازیکنان 4 فروردین دور هم جمع می‌شوند. 5 فروردین راهی عمان می‌شویم، یک بازی دوستانه در آنجا خواهیم داشت که احتمالا 8 فروردین خواهد بود. در حال حاضر صحبت‌هایی می‌شود تا شاید با قهرمان لیگ این کشور بازی کنیم.

وی در پایان گفت: عالیشاه سرما خورده بود و علیپور هم به دلیل کار بانکی که داشت دیر به تمرین ملحق شد و با بنسون تمرین کرد.