مجید جهانپور گفت : به دلیل شرایط حساسی که در جدول رده بندی داریم ، مجبوریم که در تمامی بازی ها با تفکر هجومی مقابل حریفان خود قرار گیریم .

ندای گیلان:مجید جهانپور گفت : به دلیل شرایط حساسی که در جدول رده بندی داریم ، مجبوریم که در تمامی بازی ها با تفکر هجومی مقابل حریفان خود قرار گیریم .
وی اظهار کرد : بر این اساس نیز در دیدار برابر تیم فوتبال فجر سپاسی شیراز، با ترکیبی هجومی مقابل این تیم قرار می گیریم و هدف ما فقط پیروزی و کسب سه امتیاز این مسابقه است .
وی ادامه داد : خوشبختانه تیم فوتبال داماش گیلان در دیدار قبلی خود برابر گیتی پسند اصفهان به برتری رسید و توانست به اولین پیروزی خارج از خانه خود دست یابد و با توجه به این امر ، بازیکنان با روحیه خوب به مصاف تیم فجر سپاسی شیراز خواهند رفت .
وی بیان کرد : گرچه تیم فوتبال فجر سپاسی شیراز یکی از تیم های قدرتمند لیگ فصل جاری بشمار می رود و هم اینک نیز وضعیت بسیار مناسبی در جدول رده بندی دارد ، اما هدف تیم داماش گیلان در این دیدار ، پیروزی برابر فجر سپاسی شیراز است .
سرمربی تیم فوتبال داماش گیلان خاطرنشان کرد : امیدواریم که در دیدار برابر تیم فجر سپاسی ، یک بازی زیبا و تماشاگرپسند را به نمایش بگذاریم و بتوانیم به نتیجه دلخواه خود دست یابیم و دل هواداران و طرفداران داماش را شاد کنیم .
تیم های فوتبال داماش گیلان و فجر سپاسی شیراز در هفته بیست و پنجم از رقابت های فوتبال لیگ دسته اول کشور جام آزادگان ، فردا (دوشنبه 19 بهمن ماه) در ورزشگاه شهید عضدی رشت به مصاف هم می روند .