ولی داداشی نماینده منتخب شهرستان در اقدامی بی نظیر با دعوت از نماینده گان ادواری این شهرستان آن ها را به همدلی و همزبانی در جهت اعتلا و پیشرفت هر چه بیشتر این منطقه فراخواند

به گزارش ندای گیلان از آستارا، ظهر روز پنج شنبه 16 اردیبهشت ماه مقارن با عید مبعث رسول گرامی اسلام، ولی داداشی نماینده منتخب شهرستان در اقدامی بی نظیر با دعوت از نماینده گان ادواری این شهرستان آن ها را به همدلی و همزبانی در جهت اعتلا و پیشرفت هر چه بیشتر این منطقه فراخواند.
در این مراسم که با ضیافت ناهار در هتل جهانگردی آستارا نیز همراه بود، علاوه بر نماینده گان ادواری ی مجلس، عده ای از رجل سیاسی و خبرنگاران نیز حضور داشتند. ولی داداشی در سخنان کوتاهی ضمن خیر مقدم به حضار و تبریک عید مبعث گفت: هدف از برگزاری این مجلس فشردن دست دوستی همدیگر و بهره بری از تجربیات ارزشمند نماینده گان گذشته در جهت عمران و آبادانی شهرمان است.
وی همچنین گفت: البته قبل از بنده این شما عزیزان بودید که با مهربانی هر چه تمام تر، دست دوستی تان را به سوی بنده دراز کردید و مسئولیت مهم و خطیری را بر عهده ی بنده ی حقیر گذاشتید که امیدوارم در این راه سخت و دشوار بتوانم موفق عمل کنم و رضایت خدا و خلق خدا را جلب نمایم.
داداشی در ادامه افزود: امیدوارم این چنین برنامه هایی، چه بنده باشم و چه نباشم در دوره های بعدی نیز ادامه داشته باشد چرا که هدف همه ی ما آستارایی ها در درجه ی اول، عمران و آبادانی شهرمان است.
وی در خاتمه ضمن گرامی داشت یاد و خاطره ی مرحوم دکتر محمد فرض پور نماینده دور اول و سوم شهرستان گفت: همه ی ما روزی از مسئولیت ها و حتی از این جهان دست خواهیم شست، اما آنچه مانده گار خواهد بود اعمال نیک و بد ماست که مرحوم دکتر فرض پور یکی از همان انسان های وارسته ای است که آثار نیک و عملی ایشان در این شهرستان نمایان و پایدار است که موجب شده نام نیک ایشان همیشه ورد زبان ملت آستارا باشد.
در این مراسم صمیمی دکتر اسماعیل آهنی نماینده دور دوم، حسن زحمتکش نماینده دور ششم، فرهاد دلق پوش نماینده دور هشتم و صفر نعیمی نهمین نماینده آستارا نیز سخنان کوتاهی را ایراد کردند و جملگی ی آنان اذعان داشتند که هدف اصلی ی آن ها تعالی آستارا و آستارایی هاست و در راه نیل به این هدف مقدس، قول همه گونه همکاری را به نماینده منتخب آستارا دادند.
گفتنی است که از حاشیه های این مراسم این بود که شاپور مرحبا نماینده سه دوره ی مجلس از قبول دعوت جهت حضور در این مراسم امنتاع ورزیده و در آن شرکت نکرد تا این امر موجبات گلایه حسن زحمتکش و صفر نعیمی را فراهم آورده باشد، طوری که زحمتکش گفت: آرزوی بنده در طول سالیان گذشته این بود که یک همچین مراسمی در آستارا برگزار می شد و نماینده گان ادواری ی مجلس می توانستند دور هم گرد بیایند تا بتوانند از تجربیات یکدیگر در راه اعتلای نام این شهرستان بهره ببرند، که پس از سال ها ی بسیار و در یک چنین روز مبازکی این اتفاق مبارک رخ داده اما تعجب می کنم که چرا اقای مرحبا قبول دعوت نکردند و حاضر نشدند در چنین جمعی صمیمی و البته مهم حضور داشته باشند. گلایه من از ایشان این است که وی با کوله باری از تجربه نباید راضی می شدند که در این مراسم حضور نداشته باشند.

photo_2016-05-08_11-45-56نماینده گان ادواری آستارا ایستاده از راست: ولی داداشی(نماینده منتخب) صفر نعیمی(دور نهم) حسن زحمتکش(ششم) اسماعیل اهنی(دوم) فرهاد دلق پوش(هشتم)