رمضانپور نرگسی با بیان اینکه من معتقدم اگر خود آقای روحانی بیاید و وزیر آموزش و پرورش شود نمی تواند با این سیستم و مشکل مالی کار کند، گفت: جایگاه فرهنگیان در تمام کشور ها به ویژه کشورهای توسعه یافته با ایران متفاوت است.

به گزارش ندای گیلان،احمد رمضانپور نرگسی در گفت و گو یی در مورد تغییرات در وزارتخانه های دولت یازدهم با بیان اینکه به غیر از جنتی دو وزیر دیگر وزرای پیشنهادی اول دولت نبودند، اظهار کرد: سه نفر حداقل برای آموزش و پرورش معرفی شدند و جنتی هم نتوانسته بود در دور اول از مجلس نهم رأی اعتماد بگیرد.

وی با بیان اینکه من معتقدم اگر خود آقای روحانی بیاید و وزیر آموزش و پرورش شود نمی تواند با این سیستم و مشکل مالی کار کند، گفت: جایگاه فرهنگیان در تمام کشور ها به ویژه کشورهای توسعه یافته با ایران متفاوت است.

رییس مجمع اصلاح طلبان گیلان با تاکید بر اینکه دولت در این راستا حداقل آموزش و پرورش را به شرایط اوایل انقلاب برگرداند، گفت: اگر بتوانند مطالبات بر حق فرهنگیان را تأمین کنند محتوای درسی را تغییرات دهند و خواسته های معلمان را در ابعاد مختلف عملی کنند کار پسندیده ای خواهد بود.

**وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بسیار حساس است

رمضانپور نرگسی با اشاره به اینکه جنتی را باید فارغ از این مسایل جستجو کرد، تصریح کرد: صحبت هایی اخیرا آقای غفوری فرد کرده است به نظر من قابل تأمل است.

وی افزود: فشار بر روی جنتی زیاد است زیرا کار فرهنگی در کشوری که محدودیت های اجتماعی دارد کار سختی است.

رییس مجمع اصلاح طلبان گیلان با بیان اینکه وزارتخانه فرهنگ و ارشاد اسلامی بسیار حساس است، ادمه داد: بزرگان دینی مانند علما و مجلس بر روی آن نظر دارند و هنرمندان هم نظر دارند و خط و مرز ها باید روشن شود.

رمضانپور نرگسی با تأکید براینکه  نشر کتاب و نگارش وقایع تاریخی در کنار مسایل پیرامون موسیقی کار را برای وزیر سخت می کند، تصریح کرد: استعفاء جنتی با دو وزیر دیگر متفاوت است.

رییس مجمع اصلاح طلبان گیلان در پاسخ به زدن برچسب وابستگی به فتنه ۸۸ به دانش آشتیانی با اشاره به اینکه فتنه باید تعریف شود، اضافه کرد: احمدی نژاد مردم را خس و خاشاک معرفی کرد و آقایان دیگری که در واقع در این مسایل آمدند را نباید با یک چوب برانیم.

**دانش آشتیانی فرزند انقلاب است

رمضانپور نرگسی با بیان اینکه  باید ببینیم سهم رییس دولت وقت در فتنه چقدر است،  تصریح کرد: بعد از ۸۸و الان در سال ۹۵باید تعریفی خاص از فتنه داشته باشیم مگر فرزندان انقلاب فتنه گر می شوند، دانش آشتیانی فرزند انقلاب است.

وی ادامه داد: ایشان در جبهه حضور داشته و در شکل گیری انقلاب اسلامی نقش داشته است، اگر این فتنه است باشد و اگر نیست بحث دیگری است باید نشست و بحث کرد و نباید همینطور برچسب زد.

**مخالفان دموکراسی در سال های اخیر دنبال کنار زدن اصلاح طلبان اند

رییس مجمع اصلاح طلبان گیلان تأکید کرد: سال هاست مخالفان اصلاح طلبان و دموکراسی تلاش می کنند اصلاح طلبان را کنار بزنند و این ساخته و پرداخته جریان مخالف اصلاح طلبان و دموکراسی است.

وی با اشاره به اینکه دانش آشتیانی اصلاح طلب و از دموکراسی خواهان نظام جمهوری اسلامی است،  تصریح کرد: اگر این فتنه نامگذاری می شود درست نیست نباید این بحث مطرح شود و مقام معظم رهبری تأکید دارند که جامعه را دو قطبی نکنید.

وی با بیان اینکه رهبر انقلاب با تیزهوشی خود به احمدی نژاد توصیه کردند که در انتخابات ریاست جمهوری شرکت نکند، گفت: رسانه ها هم نباید به این موضوع دامن بزنند ، امروز به وحدت نیاز داریم و از وحدت و امنیت، یکپارچگی، اتحاد و اقتدار بدست می آید.

رمضانپور نرگسی با تأکید براینکه  از این مقوله ها اقتصاد پویا و استقلال بدست می آید، تصریح کرد: این ها منشور هایی است که مقام معظم رهبری هم بر آن تأکید دارند و اگر بیاییم و جامعه را شقه شقه کنیم چیزی از جامعه نمی ماند.

**رسانه ها باید تدابیری اتخاذ کنند که به برخی مسایل حساس نشوند!

رییس مجمع اصلاح طلبان گیلان با اشاره به این موضوع که  رسانه ها باید تدابیری اتخاذ کنند که به برخی مسایل حساس نشوند، اضافه کرد: جریان اصیل معتقد به اسلام و رهبری داریم و تندرو، کندرو و میانه رو در دو جبهه اصلاح طلب و اصول گرا وجود دارد.

رمضانپور نرگسی با بیان اینکه هر دو جریان در انقلاب اسلامی امتحان خود را پس داده اند،  تصریح کرد: در هر جریانی ممکن است تندروهایی باشند و نمی توانیم همه را با یک چوب برانیم اما اعتقاد داریم هر چه قدر به وحدت برسیم جامعه رشد می کند./کاسپین