مأموران انتظامی با حضور در محل و با تحقیق از شاهدان این حادثه متوجه شدند که این جوان 27 ساله از روی پل یخسازی خود را به پایین پرتاب نمود و فوت کرد

به گزارش ندای گیلان، سرهنگ محمدرضا جعفری خیرخواه اظهار داشت: عصر روزگذشته در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی مبنی بر فوت جوانی در پل یخسازی شهرستان رشت، مأموران انتظامی کلانتری 22 جهت بررسی موضوع در محل حاضر شدند.

معاون اجتماعی پلیس گیلان افزود: مأموران انتظامی با حضور در محل و با تحقیق از شاهدان این حادثه متوجه شدند که این جوان 27 ساله  از روی پل یخسازی خود را به پایین پرتاب نمود و فوت کرد.

وی با بیان اینکه این جوان معتاد به شیشه و 4 فقره سابقه کیفری نیز در پرونده خود دارد، بیان کرد: متهم که اهل و ساکن رشت می باشد، 4 بار به‌علت اعتیاد و اخلال در نظم عمومی دستگیر و مورد پیگیری قضایی قرار گرفته بود.

سرهنگ جعفری خیرخواه با اعلام اینکه مصرف مواد روانگردان افراد را دچار نوعی سرخوشی و رفتارهای پرخطر می‌کند، تصریح کرد: افرادی که تمایل به خودکشی دارند، ممکن است احساساتی مانند ترس، ناامیدی، ناتوانی، سردرگمی و افسردگی داشته و به‌دنبال پایان دادن به احساسات طاقت‌فرسا و یا شرایطی که به نظر آنان تحمل ناپذیر است، باشند.

جعفری خیرخواه ضمن توصیه به خانواده‌ها درباره تحکیم روابط حسنه خانوادگی، افزود: مرکز مشاوره آرامش معاونت اجتماعی پلیس گیلان آماده ارائه خدمات  مشاوره‌ای  رایگان به‌صورت حضوری و تلفنی با شماره 2188085 به شهروندان است.

به گفته وی جسد این جوان 27 ساله جهت سیر مراحل قانونی به پزشک قانونی منتقل شد./منبع:پایگاه پلیس