جانبازی گفت: مدیریت تعاون روستایی گیلان از شهرستان رودسر 650 تن پرتقال تامسون با قیمت خیلی خوب که مورد رضایت باغدار نیز می باشد خریداری ، و در انبار خود باغدار حفظ و کنترل می شود

به گزارش ندای گیلان،عصر روز جمعه امیر جانبازی رودسری فرماندار شهرستان رودسر به همراه مدیرکل سازمان تعاون روستایی استان گیلان از کارخانه خزر نوش چابکسر بازدید نمودند . در حاشیه این بازدید فرماندار رودسر ضمن قدردانی از زحمات مجموعه سازمان تعاون روستایی استان و شهرستان و همچنین مدیرعامل کارخانه خزر نوش و اصحاب رسانه گفت : تمام تلاش مجموعه تعاون روستایی استان و شهرستان جلب رضایت باغداران منطقه می باشد و همه باغداران عزیز ما هم باید از کارهای انجام شده در مجموعه استانی و شهرستان مطلع باشند .

وی افزود : یکی از وظایف مهم سازمان تعاون روستایی تنظیم بازار می باشد و امسال هم با توجه به شرایط خاصی آب و هوایی و وجود برف و یخبندان ، تأکید و دستور صریح استاندار محترم مبنی بر این مسئله است که به گونه ای برنامه ریزی شود تا برای باغداران ما مشکلی پیش نیاید و مجموعه سازمان تعاون روستایی هم در این خصوص وارد عمل شده تا باغداران محترم دچار آسیب نشوند .

وی با بیان اینکه مرکبات خریداری شده براساس میزان خسارت وارده درجه بندی می شوند افزود : پرتقالهای خسارت دیده بر اساس میزان خسارت وارده از 1 تا 3 درجه بندی می شوند و کارخانه کنستانتره حداکثر تا 23 درصد ضایعات را می تواند تحویل بگیرد بدیهی است اتخاذ این سیاستها در جهت سلامت مصرف کننده می باشد .

جانبازی رودسری در ادامه سخنان خود به خرید میوه پرتقال شب عید اشاره نمود و گفت : مدیریت تعاون روستایی گیلان از شهرستان رودسر 650 تن پرتقال تامسون با قیمت خیلی خوب که مورد رضایت باغدار نیز می باشد خریداری ، و در انبار خود باغدار حفظ و کنترل می شود و در این زمینه دغدغه باغداران ما هم مرتفع شد که میوه شان روی دستشان نمانده است . و همچنین میوه سیب هم تهیه شده که در شب عید عرضه می گردد .

فرماندار شهرستان رودسر در ادامه سخنان خود یاد آور گردید : یکی از راههای افزایش تولید و رضایتمندی مجموعه تولیدی شهرستان ترویج استفاده از محصولات تولیدی داخل شهرستان می باشد و از همه مسئولین ادارات خواست تا از محصولات تولید شده در داخل شهرستان در جلسات و مراسمات خود استفاده نمایند تا از این طریق تولید در سطح شهرستان افزایش یابد .