فرمانده انتظامی استان با تاکید بر اینکه امنیت پایدار امنیتی است که در درون مردم شکل بگیرد، اظهار داشت: امنیت مردم پایه در سایه تعامل با بخش های مختلف و مشارکت ناشی از آن، حاصل می شود‌.

به گزارش ندای گیلان، سردار محمد رضا اسحاقی  در آیین تکریم و معارفه فرمانده انتظامی استان گیلان خدمت به مردم فرهنگ دوست و ولایتمدار گیلان را یک توفیق الهی دانست و اظهار داشت: فرصت خدمتگزاری به این مردم، فرصت گرانبهایی است.
این مقام انتظامی با بیان اینکه فرمانده انتظامی پیشین گیلان در حوزه های عملیاتی و اجرایی توفیقات زیادی به دست آورده است، تصریح کرد: توفیقات فرهنگی و اجتماعی و تعامل سردار میرحیدری با اقشار مختلف مردم، مسئولیت فرماندهی استان را سنگین خواهد کرد.
وی با اشاره به اینکه امنیت یک تولید جمعی است، خاطرنشان کرد: همه مسئولین و بخش های مختلف باید برای تامین امنیت دست به دست هم بدهند.
فرمانده انتظامی استان گیلان با تاکید بر اینکه امنیت پایدار امنیتی است که در درون مردم شکل بگیرد، اظهار داشت: امنیت مردم پایه در سایه تعامل با بخش های مختلف و مشارکت ناشی از آن، حاصل می شود‌.
سردار اسحاقی با اشاره به اینکه آثار پلیس در همه بخش های زندگی مردم پیداست، بیان داشت: خدمت رسانی به مردم؛ یک افتخار بزرگ است‌.
این مقام انتظامی با تاکید بر اینکه به لطف زحمات سردار میرحیدری، بستر خدمت رسانی در استان هموار است، اشاره داشت: با وفاق و همدلی می توان به دستاوردهای بزرگی رسید.