نجفی گفت: در مقابل خانواده‌های شهدا که همه وجودشان را برای این انقلاب و نظام گذاشته‌اند هرچه خدمت شود ناچیز است

ندای گیلان: محمدعلی نجفی در دیدار همسر شهید احمد عطا آفرین یکی از شهدای انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه فجرآفرینان اصلی شهدای انقلاب هستند،گفت: شهیدان گرانقدر با ایثار، مقاومت و از خودگذشتگی توانستند این نظام مقدس را به ملت شریف ایران هدیه کنند و باید حافظش باشیم.

وی به جملات امام راحل(ره) و مقام معظم رهبری در خصوص شهدا که استوانه‌های نظام هستند اشاره کرد و افزود: هرچه نظام،مسئولان و مردم دارند مرهون خون پاک شهیدان است.

نماینده عالی دولت در گیلان خاطرنشان کرد: برخی از همسران و فرزندان شهیدان نیز با مقاومت در برابر سختی‌ها با افتخار کامل از خدمتگزاران به این کشور هستند.

وی با اشاره به اینکه مدیران و مسئولان نظام در رتبه‌های مختلف به صورت علاقمندانه در منزل شهدا حاضر می‌شوند تصریح کرد: در مقابل خانواده‌های شهدا که همه وجودشان را برای این انقلاب و نظام گذاشته‌اند هرچه خدمت شود ناچیز است.

استاندار گیلان همچنین در این دیدار به مدیرعامل بیمه ایران در استان در خصوص پرداخت هزینه‌های درمانی خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران دستور داد تا برای رفاه حال والدین،همسران و فرزندان این عزیزان مدت این پرداختی ها را به حداقل ممکن برسانند