امام جمعه فومن گفت: هفته دولت آمیخته با خون بهترین بندگان خداست.

به گزارش ندای گیلان از فومن،حجت الاسلام والمسلمین محمدحسن صفوی در نشست با مدیران دولتی شهرستان فومن با بیان اینکه عملگرایان واجبات سعادتمند خواهند شد، گفت: اقدامات مدیران دولتی باید برای جلب رضایت خداوند باشد.

 
امام جمعه فومن با تاکید براینکه خداپرستی و دنیا پرستی در یک جا نمی گنجند، افزود: مدیران و کارکنان دولت باید برای جامعه مفید و خدمتگزار باشند.
 
وی یا یادآوری اینکه انسان نباید بنده نفس اماره باشد، ادامه داد: خدمت به مردم موجب سعادت دنیا و آخرت می شود.
 
این مسئول بالاترین مقام را خدمت به جامعه و مردم دانست و اضافه کرد: خدمتگزاری نمونه بارز نیکوکاری است.
 
صفوی هفته دولت را آمیخته با خون فداکارترین و مظلوم ترین خادمان جمهوری اسلامی گره خورده است، گفت: شهید رجایی و شهید باهنر خدمتگزار صادق و مظلوم مردم بودند.
 
محمدحسن صفوی با تاکید براینکه شهید رجایی معلمی بود که در راه خدمتگزاری به مردم اوج گرفت، افزود: راه حق همیشه ماندگار است.
 
امام جمعه فومن با بیان اینکه رجایی و باهنر همیشه زنده هستند، ادامه داد: شهدا باید الگوی خدمتگزاری مدیران باشند.
 
وی با تصریح براینکه دو شهرک صنعتی فومن باید مورد توجه مسئولان قرار بگیرد، افزود: نجات بیکار نجات آدمیت است.
 
صفوی با تاکید براینکه جوان شاغل وقت هرز روی ندارد، متذکر شد: غنی سازی زندگی جوانان آنان را در راه درست حفظ خواهد کرد.
 
محمدحسن صفوی تولید و رونق اقتصادی را غریب و مظلوم زمان دانست و خاطرنشان کرد: اقدامات مدیران دولتی به پای نظام نوشته خواهد شد.
 
امام جمعه فومن راه اندازی واحد های تولیدی را راه برون رفت از سکون اقتصادی دانست و اضافه کرد: استفاده از ظرفیت های اقتصادی، مشکل اقتصاد را برطرف خواهد کرد.
 
صفوی با تاکید براینکه افکار اقتصادی مدیران نباید در حالت تئوری بماند، خاطرنشان کرد: مدیران در دوران خدمت برای مردم یادگاری بگذارند.
 
وی ساخت مسکن محرومین و اهدای تسهیلات اشتغال زایی به بنگاه های کوچک و بزرگ اقتصادی را از اقدامات مناسب دولت دانست و گفت: فقرا و محرومین مقربین درگاه خداوند هستند.