خداداد عزیزی روز دوشنبه طی مراسمی بعنوان سرمربی جدید تیم فوتبال سپیدرود رشت معرفی شد

به گزارش ندای گیلان،مالک جدید باشگاه سپیدرود رشت در این مراسم گفت: بسیار خوشحالم که در این تیم که یکی از تیمهای قدیمی و پرطرفدار ایران است فعالیت دارم .
محمد نوین اظهار داشت: همچنین یکی از بهترین سرمربیان را برای این تیم انتخاب کردیم و امیدواریم با همراهی هواداران و مدیریت خدادداد عزیزی ، این تیم را به جایگاه مناسب در لیگ برتر برسانیم و بتوانیم در پایان مقام مناسبی نیز کسب کنیم.
سرمربی جدید تیم فوتبال سپیدرود رشت نیز در این معارفه اظهار داشت: خوشبختانه رشت مردم فوتبال دوست زیادی دارد که تیم سپدرود نیز یکی از تیمهای قدیمی و پرطرفدار در ایران است که حتی در لیگ تخت جمشید نیز حضور داشت.
خداداد عزیزی افزود: برای موفقیت تیم سپیدرود باید هر سه بخش مدیریت ، کادر فنی و طرفداران کار خود را به نحو احسن انجام دهند که در این راستا ، با توجه به اینکه زمان کمی برای شروع مسابقات باقی مانده ، کار سختی پیش رو داریم.
وی ادامه داد: با توجه به این امر، از امروز کار خود را آغاز و اقدام به یارگیری می کنیم و امیدوارم که در این زمان باقی مانده بتوانیم بازیکنان مناسبی را کسب و در نهایت رتبه خوبی را در رقابتهای لیگ برتر کسب کنیم.
روز گذشته از سوی محمد نوین ، مالک جدید باشگاه سپیدرود رشت، خداداد عزیزی به عنوان سرمربی جدید این تیم انتخاب شد.