فرمانده سپاه ناحیه رضوانشهر گفت:مقام رسانه نشان آزادی است خبرنگاران برای دستیابی حقیقت در تولید و انتشار اطلاعات ازهیچ کوششی دریغ نمی کنند و با تلاش آنها در جهت خدمت به مردم است.

به گزارش خبرنگار ندای گیلان از رضوانشهر، سرهنگ سید اکبر قاسمی درنشست خبری با اصحاب رسانه ضمن درود به روح پرفتوح امام راحل، ۸ هزار شهید استان و ۱۳۶ شهید رضوانشهر اظهار داشت:مقام رسانه نشان آزادی است  خبرنگاران برای دستیابی حقیقت در تولید و انتشار اطلاعات ازهیچ کوششی دریغ نمی کنند و با تلاش آنها در جهت خدمت به مردم است.

فرمانده سپاه ناحیه رضوانشهر با بیان اینکه مردم از خبرنگاران  به عنوان چشم بینایی انقلاب که درجهت پیشرفت جامعه تلاش می کنند یاد می کنند گفت:شایسته است همه مسئولین چه درکشور ،چه استان و شهرستان دراین راستا به پاس قدردانی ازتلاش های بی شایبه فعالان عرصه خبر و اطلاع رسانی  ۱۷ مردادماه را گرامی بدارند.

وی با بیان اینکه خبرنگار باید خودش را فدای دین کند تاکید کرد: اگر خبرنگار واقعیت هارا انعکاس ندهد یقینا  دین و انقلاب ضربه میخورد.

سرهنگ قاسمی اظهار کرد:خبرنگار باید از موانع مختلف عبور کند و اگر ازاین موانع عبور کرد می تواند به واقعیت ها دست پیدا کند و میتواند واقعیت های جامعه را انعکاس بدهد.

این مقام نظامی با انتقاد از ترویج تجمل گرایی در جامعه بیان داشت: خبرنگار است که باید مشکلات طبقات ضعیف جامعه را انعکاس دهد و روحیه انقلابی و تفکر انقلابی و کار جهادی باید داشته باشد.

فرمانده سپاه ناحیه رضوانشهر با تاکید بر اینکه خبرنگار باید به موقع و درزمان آن واقعیت خبر را انعکاس بدهد و مطالبه گر باشد  گفت:بعضی ها متاسفانه دنبال این هستند که روحیه انقلابی ،تفکر انقلابی را پاک و سرعت انقلاب را را بگیرند.