مسوولین استان های گیلان و زنجان در دفتر معاون عمرانی استاندار گیلان گرد هم آمدند تا مشکلات اجرای جاده ملاسرا-شفت-زنجان را مورد بررسی قرار دهند.

به گزارش ندای گیلان از رشت،خاوری مدیر کل راه و شهرسازی گیلان در نشست بررسی مشکلات احداث جاده “ملاسرا-شفت-زنجان” با اشاره به اینکه طول کل محور ملاسرا-شفت-زنجان 90 کیلومتر است و 30 کیلومتر در محدوده استان زنجان و 60 کیلومتر در محدوده  استان گیلان قرار دارد افزود : مسیر بهسازی این محور در گیلان 30 کیلومتر وشامل مسیر ملاسرا-شفت-احمدسرگوراب – نصیرمحله تا انتهای بخش بهسازی است.

وی با بیان اینکه از سال 90 تا 95 اعتبار 8 میلیارد تومان برای اجرای این پروژه در نظرگرفته شده که فقط 444 میلیون تومان از آن محقق گشته است افزود : منطقه شکار ممنوع محیط زیست و درختان محدوده منابع طبیعی مانع ادامه کار شده است.

حجت الاسلام افتخاری نماینده مردم فومن و شفت در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه موانع زیست محیطی محور شفت – زنجان با بهره گیری از تونل و سازه های نوبن قابل حل است افزود : بلاتکلیفی این پروژه سبب بی اعتمادی مردم خواهد شد .

وی با اشاره به اینکه اعتبار مورد نیاز برای اجرای این پروژه توسط نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی قابل پیگیری است افزود : این جاده می تواند سبب بهبود وضعیت تولید و  اشتغال پایدار گردد.