فتحی گفت: به هواداران این اطمینان را می دهم که مشکلات باشگاه حل می‌شود و روزهای آرامی در انتظار باشگاه است.

به گزارش ندای گیلان،امیرحسین فتحی، سرپرست جدید باشگاه استقلال در جمع خبرنگاران اظهار کرد: از زحمات سید رضا افتخاری تشکر می‌کنم. به او بابت درگذشت پدرش تسلیت می‌گویم. از امروز به عنوان سرپرست این مجموعه فعالیت می‌کنم. با تعامل هیات مدیره تلاش می‌کنیم باشگاه استقلال را به جایگاه اصلی خودش بازگردانیم.

او درباره برنامه هایش برای خروج استقلال از بحران گفت: قطعا خارج کردن استقلال از بحران کار دشواری نیست. امیدوارم با هماهنگی با هیات مدیره از بحران خارج شویم. من هم به عنوان سرپرست مدیرعاملی مجموعه انتخاب شدم و امیدوارم راه درست باشگاه را ادامه دهیم و مشکلات باشگاه را با کمک دوستان حل کنیم.

سرپرست مدیرعاملی استقلال درباره ناراحتی ر برخی از بازیکنان از نقل و انتقالات یادآور شد: تک تک موارد را بررسی می‌کنیم. استقلال باشگاه بزرگی است. ما همیشه در گیر و دار بازیکن نبودیم و تیم بزرگی بودیم. در سال‌های مختلف بازیکنان مختلفی آمدند. با کمک دوستان و پیشکسوتان استقلال را به جایگاه اصلی می‌رسانیم.

فتحی درباره سفر او به ترکیه و پیوستن به اردوی استقلال گفت: با رییس هیات مدیره صحبت خواهم کرد و اگر نیاز باشد به ترکیه می‌روم.

او درباره روند جذب مامه بابا تیام و سرور جپاروف، تاکید کرد: بعد از این جلسه، جلسه دیگری با اعضای هیات مدیره خواهم داشت و در این‌باره تصمیم خواهیم گرفت.

فتحی گفت: به هواداران این اطمینان را می دهم که مشکلات باشگاه حل می‌شود و روزهای آرامی در انتظار باشگاه است.

سرپرست مدیرعاملی استقلال درباره حل مشکلات باشگاه استقلال نیز اظهار کرد: هر کسی در حد بضاعت خودش زحمت کشیده و من از همه زحمت کشان این باشگاه تشکر می‌کنم. دو باشگاه استقلال و پرسپولیس مشکلات خاص خود را دارند. هر چند سایر باشگاه ها هم مشکلاتی دارند. امیدوارم مشکلات حل شود.

او درباره جذب منابع مالی خاطرنشان کرد: برنامه خاصی برای حل مشکلات داریم. اسپانسر باشگاه به دنبال تزریق منابع مالی است. باید منابع مالی را مدیریت کنیم تا مشکلات باشگاه مرتفع شود.

فتحی در پاسخ به این سوال که چه تغییراتی در مجموعه استقلال رخ خواهد داد، گفت: فعلا تغیراتی نداریم. با اعضای هیات مدیره صحبت می کنیم تا بهترین اتفاقات رخ بدهد. امیدوارم شاهد روزهای خوب در استقلال باشیم و هواداران روز به روز باشگاه را مستحکم تر ببینند.

سرپرست مدیرعاملی استقلال در واکنش به اینکه از پس مدیریت استقلال بر می‌آید، گفت: مسئولیت بزرگی روی دوش من است و امیدوارم به کمک دوستان از پس مشکلات بربیایم.

او در پایان از ماندن افتخاری به عنوان عضو هیات مدیره در این باشگاه خبر داد.