نماینده مردم رشت و خمام در مجلس شورای اسلامی گفت: خائنین چشم طمع از دخانیات گیلان بردارند.

به گزارش ندای گیلان از رشت، سید علی آقازاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران با اشاره وضعیت کارخانه دخانیات گیلان، اظهار کرد: در چند ماه اخیر کارخانه دخانیات مورد بی‌مهری و ظلم قرار گرفته و در چند ماه اخیر، سال جاری این ظلم شدت گرفته است.

وی با بیان اینکه کارخانه دخانیات گیلان به لحاظ تولید و توسعه زیرساخت‌ها در حال آب رفتن است، گفت: انگار دست‌ها و اراده ناموجهی  در تهران وجود دارد که می‌خواهند کارخانه را به سمت تعطیل و تضعیف شدن بکشانند تا این کارخانه نیز سرنوشت سایر کارخانه‌های تعطیل شده را تجربه کند.

نماینده مردم رشت و خمام در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر پیگیری حقوق مردم و ممانعت از تکرار سریال نابودی کارخانه های گیلان، خاطرنشان کرد: به طور جدی پیگیر بوده و اجازه نخواهیم داد که بار دیگر به حق مردم گیلان ظلم و اجحاف صورت بگیرد و عده‌ای به عنوان مافیای فساد و منفعت طلب و مافیای معامله در این استان ریشه بدوانند.

آقازاده با اشاره به خسارت‌هایی که تا امروز کارخانه دخانیات گیلان متحمل شده و ظرفیت بالایی از این مجتمع و به تعطیلی کشانده شده‌است، گفت: آنچه معلوم است  اینکه اراده ای در سیستم معیوب دخانیات کشور وجود دارد که مایل است این کارخانه را تضعیف و تعطیل کند.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه این موضوع از طریق قوه قضاییه پیگیری شده و اجازه تکرار سرنوشت دیگر کارخانه ها داده نمی شود، افزود: هشدار می‌دهم به کسانی که به دلیل سودجویی و بی‌تعهدی در مسیر اجحاف به کارخانه دخانیات قدم برداشتند، بدانند که در ردیف خائنین قرار داشته و منتظر اشد مجازات از طریق سیستم قضایی باشند.