رئیس شورای شهر رشت با حضور در سازمان آرامستان شهرداری رشت اظهار داشت: حمل متوفیان مبتلا به ویروس کرونا از باغ رضوان به سراسر استان رایگان خواهد بود.
به گزارش ندای گیلان، اسماعیل حاجی پور رئیس شورای شهر رشت با حضور در سازمان آرامستان شهرداری رشت اظهار داشت: حمل متوفیان مبتلا به ویروس کرونا از باغ رضوان به سراسر استان رایگان خواهد بود.
وی در خصوص استفاده از آمبولانس‌های خصوصی نیز اظهار داشت: آمبولانس‌های خصوصی نیز حق دریافت هیچ هزینه‌ای از مردم را ندارند و می‌بایست فاکتور خود را به سازمان آرامستان شهرداری تحویل دهند تا ما هزینه آن را پرداخت نماییم.
رئیس شورای شهر رشت با اعلام شماره تماس خود، رئیس سازمان آرامستان شهرداری و شماره ثابت سازمان آرامستان شهرداری، تأکید کرد: مردم با مشاهده هرگونه تخلف و دریافت پول بیشتر موضوع را به ما اطلاع دهند تا برخورد لازم صورت گیرد.
حاجی پور تأکید کرد: اکنون وقت سوءاستفاده نیست. همه باید کمک کنیم و دست‌به‌دست یکدیگر بدهیم تا این ویروس وحشی را کنترل کنیم.
وی در پایان از تمامی کادر درمانی، سپاه پاسداران، نیروهای خدوم شهرداری رشت و همه کسانی که برای بهبود شرایط فعلی تلاش می‌کنند تشکر و قدردانی کرد.