جعفرزاده با بیان اینکه رسانه می‌تواند جامعه را پویا و زنده نگه‌دارد گفت: حمایت رسانه‌ها در جلوگیری از استیضاح شهردار رشت قابل قدردانی است.

به گزارش ندای گیلان از رشت،غلامعلی جعفرزاده شب چهارشبه در جمع خبرنگاران با  اشاره به اینکه براینکه رسانه می‌تواند جامعه را پویا و زنده نگه‌دارد بیان داشت: حمایت رسانه‌ها در جلوگیری از استیضاح شهردار رشت قابل قدردانی است.

وی در ادامه به بودجه یک‌هزار و 350 میلیارد تومانی عمرانی گیلان در سال 95 اشاره کرد و افزود: قول می‌دهیم اعتبارات مذکور را به یک‌هزار و 700 میلیارد تومان برسانیم.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در فضای دوستی و وفاق می‌توانیم گیلان را بسازیم، تصریح کرد: تا پایان امسال با اتمام پروژه‌های گازرسانی، شهرستان رشت به همراه 13 شهرستان دیگر استان سبز می‌شوند.

جعفرزاده از راه‌‌اندازی 100 واحد صنعتی تا پایان امسال در گیلان خبر داد و بیان کرد: امر مذکور با تلاش مسؤولان و نمایندگان مردم استان در مجلس محقق می‌شود.

وی به ضعف برق در برخی از مناطق شهرستان رشت اشاره کرد و گفت: ضعف شبکه برق را قبول داریم و باید تقویت شود.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه مسؤولان برای پیشرفت پروژه‌های عمرانی به منظور جبران عقب‌افتادگی گیلان تلاش می‌کنند، خاطرنشان کرد: اشتغال بزرگ‌ترین مشکل استان است و برای برطرف کردن مشکل اشتغال باید زیرساخت‌ها آماده‌سازی شود.

جعفرزاده بر برطرف کردن مشکل اتمام پروژه راه‌آهن و آزادراه گیلان تأکید کرد و یادآور شد: به رئیس جمهور اعلام کردیم راه‌آهن قزوین ـ رشت را نمی‌خواهیم.

وی، خواستار اتصال کریدور شمال ـ جنوب در گیلان شد و اظهار کرد: اگر می‌خواهیم راه‌آهن قزوین ـ رشت را اقتصادی کنیم باید به بندر انزلی و آستارا متصل شود.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: اتصال راه‌آهن قزوین ـ رشت به بندر انزلی و آستارا موجب عبور کالای 22 کشور از این منطقه می‌شود.

جعفرزاده با بیان اینکه پتروشیمی رودبار مانند پالایشگاه رودسر عملیاتی نمی‌شود، تصریح کرد: با امضای صورتجلسه با وزیر صنعت، معدن و تجارت، کارخانه‌های قطعه‌سازی خودرو جایگزین پروژه پتروشیمی در رودبار می‌شود.