محمد علی نجفی گفت:هرگونه فعالیت اقتصادی که اشتغالزا باشد یقینا مورد حمایت دولت است.

به گزارش ندای گیلان ،محمدعلی نجفی در حاشیه بازدید از تنها کارخانه فعال  تولید پاکت های چندلایه  گفت : در سراسر کشور یک روحیه شاداب و پرنشاط  جهت توسعه فناوری و رونق اقتصادی وجود دارد.

وی گفت: ما به عنوان نمایندگان دولت وظیفه داریم ضمن تشویق سرمایه گذاران، در حین راه اندازی و بهره برداری از پروژه های اشتغالزا، همراه و همیارشان باشیم.

نماینده عالی دولت در گیلان تلاش استان را در جهت رفع موانع تولید، ایجاد اشتغال و شکوفایی بیشتر اقتصاد استان دانست و افزود :دولت جدیتش را در خصوص رفع موانع تولید با اقدام وعمل نشان داده است.

وی سرمایه گذار این پروژه را به جدیت و پشتکار در تکمیل، تجهیز و توسعه فازهای بعدی  تشویق کرد و گفت: به هیچ وجه مایوس نشوید، چراکه هرگونه فعالیت اقتصادی که اشتغالزا باشد یقینا مورد حمایت دولت است.

استاندار گیلان افزود: حمایت از سرمایه گذار مشی دولت و برآمده از تفکر و اندیشه دولتمردان دولت تدبیر و امید است و با تغییر مدیران اختلالی در این روند صورت نمی پذیرد.

 فاز نخست کارخانه پدیده عرش نوین با هدف تولید و صادرات  پاکت های چندلایه  جهت استفاده آب میوه و انواع نوشیدنی با سرمایه گذاری ارزی 8.5 میلیون دلاری و 150میلیارد ریالی در زمینی به مساحت 2 هکتار و زیربنای 12 هزار مترمربع در روستای دوگور صومعه سرا  ساخته شده است.

با اجرای این طرح در فاز نخست برای 100 نفر اشتغالزایی می شود.