همزمان با فرا رسیدن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی مردم دیار میرزا کوچک با حضور پرشور خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن حماسه ای به یاد ماندنی خلق کردند.

ندای گیلان:مردم دیار میرزا در سالروز جشن ۴۴ سالگی انقلاب اسلامی از نخستین ساعات آغاز راهپیمایی ۲۲ بهمن به خیابان ها آمدند تا یک بار دیگر با شهدا و امام شهدا تجدید پیمان کنند.

مردان و زنان گیل و دیلم با اتحاد و همدلی و در صفوف به هم پیوسته و با مشت های گره کرده، شعارهای مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل، مرگ بر ضد ولایت فقیه سر دادند.

پیر و جوان، زن و مردم، کودک و نوجوان همه آمده بودند تا به دنیا نشان دهند که همواره پشتیبان ولایت فقیه اند و لحظه‌ای دست از آرمان‌های انقلاب و شهدا بر نمی دارند.

امروز سراسر گیلان از روستاها تا شهرها، جلوه‌هایی از حضور حماسی مردم دیار میرزا را در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن به نمایش گذارد تا همگان بدانند این ملت غیور و انقلابی هیچگاه دست از ارزش های اسلامی و انقلابی خود نخواهد کشید و با حضور باشور و شعور خود در میدان، سیلی محکمی بر دهان یاوه گویان و استکبار جهانی خواهد زد.

در رشت، مرکز استان نیز شاهد خیزش عظیم و انقلابی مردم این شهر در دفاع از انقلاب اسلامی بودیم. مردم با حضور حماسی و با طی کردی مسیرهای سه گانه به سمت میدان شهدای ذهاب، انزجار خود از مستکبران و غرب را نشان داده و پیام خود که فریاد بلند استواری در راه امام و رهبری بود را به گوش جهانیان رساندند.

 

 

شبستان