جانشین رئیس ستاد مدیریت مقابله با کرونا گیلان گفت: از اول آبان ماه کارمندان تنها با تزریق دُز نخست واکسن کرونا می توانند وارد دستگاه های اجرایی و ادارات شوند.

به گزارش ندای گیلان از رشت،محمود قاسم نژاد در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به ابلاغ دستور العمل ورود کارمندان به دستگاه‌های اجرایی و ادارات، اظهار کرد: این دستور العمل از اول آبان اجرایی می‌شود.

وی با بیان اینکه بر اساس این دستور العمل از حضور کارمندانی که دُز اول واکسن را تزریق نکرده‌اند جلوگیری خواهد شد، افزود: در این زمینه جز مواردی که با تجویز پزشک دریافت واکسن برای آن‌ها زیان آور تشخیص داده شده باشد باقی کارمندان باید حتماً دُز نخست را تزریق کرده باشند.

قاسم نژاد به روند واکسیناسیون در کشور و استان گیلان اشاره کرد و گفت: بخشنامه قبلی مبنی بر حضور یک سوم کارمندان که در تاریخ ۲۷ آبان ۹۹ ابلاغ شد از امروز باطل و کارمندان از این تاریخ باید طبق سنوات قبل با نظم در محل کار خود حضور داشته باشند.

جانشین رئیس ستاد مدیریت با کرونا گیلان با اشاره به اینکه ساعت کار کارمندان از ساعت ۷:۳۰ تا ۱۴:۳۰ است، ادامه داد: همه دستگاه‌های اجرایی به طور جدی باید پیگیر تزریق واکسن کارمندان و خانواده‌های آنها باشند.

قاسم نژاد در ادامه به تنوع جهش‌های ویروس کرونا اشاره و تأکید کرد: رعایت دستورالعمل‌های بهداشت، استفاده از ماسک و فاصله گذاری اجتماعی برای کارمندان الزامی است.