ابراهيم محبي نماينده گيلان در شوراي عالي استانها گفت: تيم سپيد رود از تيم هاي پر طرفدار استان گيلان و بخصوص رشت بوده و نياز به توجه بيشتري دارد.

به گزارش نداي گيلان، نماينده گيلان در شوراي عالي استانها لحظاتي پيش در مقابل ورزشگاه عضدي رشت در گفتگو با خبرنگار نداي گيلان با اشاره به ارزش هاي تيم سپيدرود رشت گفت:سپيدود از تيم هاي پر طرفدار شهر رشت است كه از گذشته تاكنون در خاطرات جوانان رشت جايگاه ويژه اي دارد،تيم سپيد رود برگرفته از بزرگترين رودهاي خروشان گيلان است كه از قديمي ترين تيمهاي اين استان محسوب ميشود.
محبي در ادامه به موفقيت هاي تيم سپيدرود در گذشته و علاقه شديد مردم رشت به آن اشاره كرد و اظهار داشت: تيم سپيد رود از تيم هاي پر طرفدار استان گيلان و بخصوص رشت بوده و نياز به توجه بيشتري دارد.

مدير عامل باشگاه فرهنگي ورزشي كادوس افزود:بي شك يكي از برنامه هاي مهم بنده در بدو ورود به شوراي شهر رشت حمايت همه جانبه و توجه بيش از پيش به تيم سپيد رود خواهد بود چرا كه اين تيم با قدمت طولاني خود،جزئي از ارزش هاي بالاي شهر رشت استان گيلان بشمار مي رود.
محبي در ادامه ابراز اميدواري كرد: به ياري خداوند و حمايت همه جانبه مردم رشت، اين تيم نامدار امروز در مقابل رقيب خود به پيروزي رسيده و به ليگ برتر صعود كند تا شهروندان كلانشهر رشت شاهد يك جشن بزرگ ديگر در اعياد مبارك شعبانيه باشند.