فرمانده قرارگاه حضرت بقیه الله (عج) با اشاره به اینکه حضور میدانی مردم لازمه موفقیت در مسیر تحقق اهداف انقلاب است، گفت: از ظرفیت های مردمی به ویژه جوانان باید استفاده کرد.

به گزارش ندای گیلان از رشت،سردار عزیز جعفری امشب در جمع دبیران و مسئولان مجامع تخصصی جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی استان گیلان در رشت با اشاره به منویات مقام معظم رهبری در راستای لزوم فعالیت آتش به اختیار جبهه انقلاب در تمامی عرصه‌های پیشرفت کشور اظهار داشت: مسئله آتش به اختیار را نباید در مسئله فرهنگ خلاصه کرد، بلکه باید در تمامی عرصه‌ها به آن توجه داشت.

فرمانده قرارگاه حضرت بقیه الله(عج) با تاکید بر لزوم بهره‌مندی از ظرفیت نیروهای جوان و مردمی در راستای پیشرفت کشور گفت: تحقق بیانیه گام دوم انقلاب از جمله دغدغه‌هایی است باجدیت به دنبال آن هستیم.

سردار جعفری حضور میدانی مردم را لازمه موفقیت در مسیر تحقق اهداف انقلاب اسلامی دانست و افزود: پیاده‌سازی جریان‌های حلقه‌های میانی راهکار تحقق اهداف انقلاب و پیشرفت کشور توسط خود مردم است.

وی با تاکید بر اینکه امروز باید پیشرفت انقلاب اسلامی را به مردم و مجموعه‌های مردمی سپرد خاطرنشان کرد: لازمه انسجام جریان‌های مردمی برای تحقق این امر جبهه سازی صحیح و همراه با هم‌افزایی است.

فرمانده قرارگاه حضرت بقیه الله(عج) با بیان اینکه تفکرات انحرافی در طول تاریخ انقلاب تلاش کردند تا مردم را از عرصه نقش‌آفرینی در انقلاب خارج کنند تصریح کرد: امروز مقام معظم رهبری باجدیت در مقابل این امر ایستاده‌اند و تاکید دارند که مردم باید پای کار انقلاب و پیشرفت کشور باشند.

سردار جعفری هدف نهایی تحقق جریان‌های حلقه‌های میانی را تشکیل تمدن نوین اسلامی دانست و خاطرنشان کرد: اقدامات مردمی باید حتی تا سطح محلات نیز شکل بگیرد.

دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی استان گیلان نیز در این جلسه با اشاره به ظرفیت‌های جبهه انقلاب در این استان ابراز داشت: فعالان فرهنگی استان گیلان برای تحقق منویات مقام معظم رهبری حوزه فرهنگ دغدغه‌مند هستند و در این مسیر مجاهدانه فعالیت می‌کنند.

حجت الاسلام والمسلمین مجتبی پوریوسفی با تکثر و تعدد مجموعه‌های فرهنگی مذهبی در گیلان را امتیازی مثبت برای جبهه انقلاب این استان دانست و افزود: البته باید توجه داشت که تا زمانی این امر یک فرصت است که مجموعه‌ها بایکدیگر هم افزایی داشته باشند.