جهانبخش آرمان مدیر کل ورزش و جوانان استان گیلان در تمرینات تیم فوتبال ملوان بندر انزلی حضور یافت و با مدیر عامل، سرمربی و کادر فنی و بازیکنان این تیم به گفت وگو نشست.

به گزارش ندای گیلان از بندرانزلی، جهانبخش آرمان مدیر کل ورزش و جوانان گیلان در این بازدید اظهار داشت :  اداره کل ورزش و جوانان استان با تمامی توان خود در کنار تیم های مطرح فوتبال استان نظیر تیم ریشه دار ملوان بندر انزلی خواهد بود و از این تیم حمایت خود را دریغ نخواهد کرد.

وی افزود : باشگاه خوب فرهنگی ورزشی ملوان بندر انزلی هواداران بسیاری چه در شهرستان و چه در استان دارد که برد این تیم همواره  موجب شادمانی و نشاط آنان خواهد شد.

آرمان گفت : تیم فوتبال ملوان در گذشته همیشه در فوتبال کشور می درخشیده و انشاالله امسال نیز بتواند با نتایج خوب به جایگاه اصلی خود برسد و دل هواداران را شاد کند.

در ادامه پژمان نوری مالک باشگاه ملوان بندر انزلی ضمن قدردانی از حضور مدیر کل ورزش و جوانان گیلان و همچنین رئیس هیات فوتبال گیلان در تمرینات این تیم اظهار داشت : امیدواریم که با حضور جناب آقای آرمان در مسند مدیریت اداره کل ورزش و جوانان گیلان سطح کیفی ورزش استان ارتقاء یابد چون استان گیلان همواره در حوزه ورزشی در رشته های مختلف حرف برای گفتن داشته است و انشاالله در آینده نیز شاهد روند رو به رشدی در فوتبال و سایر رشته های ورزشی استان باشیم.

لازم بذکر است مازیار زارع سرمربی تیم ملوان نیز ضمن تشکر از حضور مدیر کل ورزش و جوانان گیلان در حاشیه تمرینات تیم ملوان بندر انزلی ، حضور وی و مسوولین فوتبال استان را مایه دلگرمی و انگیزه بازیکنان و کادر فنی خواند و اظهار امیدواری کرد که تیم ملوان بندر انزلی با قهرمانی در نیم فصل و صعود بتواند هواداران این تیم را خوشحال کند.

گفتنی است الماسخاله رئیس هیات فوتبال گیلان ، مجید ستوده رئیس اداره ورزش و جوانان بندر انزلی و محمود رمضانی رئیس هیات فوتبال این شهرستان و بهمن محمد یاری نماینده سابق مجلس شورای اسلامی در شهرستان تالش در این دیدار حضور داشتند.