فرمانده سپاه قدس گیلان گفت: حضور در فضای مجازی برای مقابله با دشمن باید با هماهنگی و ساماندهی شده باشد.

به گزارش ندای گیلان از رشت،سردار محمد عبدالله‌پور ظهر چهارشنبه در جلسه دوره آموزشی شبکه مدیریتی در فضای مجازی با بیان اینکه شهید بیگلو یکی از فرماندهان شجاع و مؤثر دوران دفاع مقدس است، بیان کرد: شهید بیگلو به تنهایی در دوران دفاع مقدس ۳۵ هزار نیرو را پرورش و راهی جبهه‌های حق علیه باطل کرد.

فرمانده سپاه قدس گیلان با تاکید بر اینکه مسئولان فرهنگی باید برای رضای خدا و خالصانه کار کنند تا اثرگذاری بیشتری داشته باشند افزود: امام حسین (ع) و امام خمینی نمونه و الگوی مناسبی برای کار خالصانه و موفق هستند که در تاریخ ماندگار شدند.

وی با اشاره به تلاش دشمنان برای تفرقه افکنی در جامعه از طریق فضای مجازی عنوان کرد: دشمنان رسانه و قدرت دارند اما اگر ما با اخلاص و ایمان کامل در این فضا ورود کنیم حتماً موفق می‌شویم.

سردار عبدالله پور با اشاره به قدرت سایبری جمهوری اسلامی در جهان بین‌الملل تصریح کرد: امروزه دشمن از ضربات جمهوری اسلامی در فضای سایبری متحیر شده است.

فرمانده سپاه قدس گیلان بیان داشت: در عرصه فضای مجازی به افرادی باهوش و فداکار نیاز داریم که اراده قوی داشته باشند و در حد و اندازه شهید بیگلو و شهید خوش سیرت عمل کنند تا دشمن را شکست دهیم و خوشبختانه امروز امثال این شهدا در بین فعالان فضای مجازی گیلان حضور دارند.

وی با تأکید بر فراگیری آموزش‌های دوره شهید انصاری افزود: حضور در فضای مجازی باید با هماهنگی و سازماندهی شده باشد زیرا بدون سازماندهی در این عرصه نمی‌توانیم کاری را پیش ببریم.

سردار عبدالله‌پور با بیان اینکه دشمنان انقلاب هیچ محدودیتی در فضای مجازی ندارند و برای ضربه زدن به نظام از هر حیله‌ای استفاده می‌کنند گفت: فعالان فضای مجازی باید تمام اقدامات خود را برای کسب رضای خداوند متعال انجام دهند تا بتوانند در برابر مشکلات ایستاده و با دشمن مقابله کنند.