نماینده مردم فومن و شفت در مجلس شورای اسلامی گفت: ممکن است در انتخابات آینده مجلس حضور نیابم.

ناصر عاشوری صبح امروز در جمع دهیاری‌های این شهرستان نظم و برنامه در زندگی فردی و اجتماعی را مهم دانست و اظهار کرد: با برنامه‌ریزی دقیق و درست میزان راندمان کاری افزایش می‌یابد و درگیری‌ها کاهش می‌یابد.

وی درباره حضورش در انتخابات آینده مجلس تصریح کرد: وظیفه ما است تا زمانی که وظیفه‌ای از طرف مردم به ما محول شده آن را به بهترین نحو انجام دهیم و رضایت خدا را در نظر بگیریم اما ممکن است در انتخابات آینده حضور نیابم.

نماینده مردم فومن و شفت وضعیت محیط زیست را نگران کننده خواند و گفت: زندگی ماشینی همه را نگران محیط زیست کرده و حفظ محیط زیست یکی از مهم‌ترین مقوله‌های زندگی در دنیا است.

وی با اشاره به آلودگی هوای خوزستان و تهران خاطرنشان کرد: این دو استان به لحاظ تنفسی مشکل دارند و این مشکل باید برطرف شود و اگر مردم با چشم این ذرات معلق در هوا را ببینند به آلودگی هوا بیشتر پی می‌برند.

عاشوری گیلان و مازندران را شش تنفسی کشور خواند و یادآور شد: مردم این دو استان باید در حفظ و نگهداری محیط زیست و منابع طبیعی آن کوشا باشند.
وی با تصریح بر اینکه برای زباله و پسماند و کنترل آنها ردیف بودجه‌ای در نظر گرفته‌ایم، یادآور شد: اعتبار خوبی در حوزه سلامت در اختیار وزارت بهداشت قرار گرفته و پس از تحقق بودجه وزارت کشور دست آنها نیز در خدمت بازتر می‌شود.