بشری ابراز داشت:انتخابات 29 اردیبهشت سال 1396 جلوه هایی از اتحاد و انسجام مردم ایران را حول محور اسلام و ولایت را به نمایش گذاشت.

به گزارش ندای گیلان از رشت، مشاور رسانه ای رئیس ستاد مرکزی دکتر حسن روحانی در گیلان با انتشار پیامی،خلق حماسه انتخاباتی مردم و انتخاب مجدد دکتر حسن روحانی را بعنوان رئیس جمهوری اسلامی ایران تبریک گفت.

در این پیام آمده است.

بسم الله الرحمن الرحیم

“إِنَّ هَـٰذِهِ أُمَّتُكُمْ أُمَّةً وَاحِدَةً وَأَنَا رَبُّكُمْ فَاعْبُدُونِ”

انتخابات 29 اردیبهشت سال 1396 جلوه هایی از اتحاد و انسجام مردم ایران حول محور اسلام و ولایت را به نمایش گذاشت.

باردیگر مردم عزیز و شریف ایران با حضور یکپارچه و مثال زدنی ضمن تجدید میثاق با آرمانهای امام راحل و شهدای مسیر پر فراز و نشیب انقلاب اسلامی،با دستان خود سرنوشت و آینده روشنی پیش روی میهن عزیزمان ترسیم کردند.

همیشه و در طول تاریخ هرزمان که مام میهن در بزنگاه های حساس و سرنوشت ساز به مردم نیاز داشته است، مردان و زنانی از همین خاک برخاسته و قد علم کرده اند و بار زخم و خستگی میهن را بر دوش کشیده اند. مردمی که جان و مال خود را در طبق اخلاص نهاده و برای سربلندی ایران عزیز نسل به نسل و پشت به پشت،از رشادت سردارانی چون سورنا در عهد باستان تا از خود گذشتگی قهرمانانی چون شهید املاکی در دوران دفاع مقدس،ایستاده اند.

29 اردیبهشت مردان وزنانی با همان عشق و شور آمدند و با انگشتان خود مهر باطلی بر دفتر یاوه گویی های دشمنان اسلام و تفرقه افکنان داخلی کوبیدند.

مردم با انتخاب مجدد دولت تدبیر و امید نشان دادند علی رغم همه فشارها و دشمنی های خارجی و بی اخلاقی های داخلی ،بیش از هرچیزی خواهان حاکمیت عقلانیت و امید در جامعه هستند.

درحالی که دشمنان خارجی چشم دوخته بودند تا با انتخاب اشتباه مردم در بزنگاه حساس 29 اردیبهشت، بیراهه رفتن کشور و نظام اسلامی را مشاهده کنند؛ملت شریف ایران با انتخاب دکتر حسن روحانی این کوردلان را ناامید کرده و خشم استکبار را برانگیختند.

بنده به عنوان عضو کوچکی از جامعه دانشگاهی و رسانه ای ایران پیروزی شیرین حماسه حضور و انتخاب مجدد دکتر حسن روحانی را خدمت مقام معظم رهبری و همه مردم شریف ایران و گیلان سربلند تبریک عرض می کنم و از همه دست اندرکاران ،مجریان و ناظران انتخابات که با تلاش شبانه روزی و تحمل رنج و فشار انتخاباتی پرشور را مدیریت و برگزار کردند قدردانی می کنم.

حالا و پس از پایان انتخابات نیاز است سیاستمداران با کنارگذاشتن اختلاف ها به خیل عظیم مردم بپیوندند و با همکاری و همیاری مانع از تلخ شدن کام مردم و پاشیده شدن بذر نفاق در جامعه شوند.

همچنین از زحمات همه همکاران عزیز رسانه ای و مدیران خبرگزاری ها و مدیران مسئول روزنامه ها و هفته نامه ها و پایگاه های خبری و فعالان فضاهای مجازی همراه که در مقابل  جنگ تمام عیار رسانه ای توسط جبهه تا دندان مسلح رقبا، با هوشمندی وتلاشهای بی وقفه به روشنگری و رفع شبهه پرداختند تقدیر و تشکر می نمایم.

براستی که آیه شریفه ابتدای متن می تواند بهترین راهنمای ما در این زمان باشد جایی که خداوند می فرماید”بى ترديد اين امت شما امت واحده است و من پروردگار شما هستم، پس مرا پرستش كنيد.”

دوباره ایران،دوباره روحانی

مجتبی بشری

مشاور اطلاع رسانی ستاد مرکزی دکتر روحانی و سرپرست خبرگزاری ایلنا در گیلان