حسین چراغی گفت:امیدوارم بتوانیم با کمک همه مسئولان و همکاران به اهداف مورد نظر سازمان دست یابیم

به گزارش ندای گیلان؛در مراسمی با حضور عضو هیئت عامل سازمان بنادرو دریانوردی و معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان، نمایندگان رشت و انزلی و جمعی از دیگر مسئولان که عصر یکشنبه در محل سالن اجتماعات بنادر بندرانزلی برگزار شد، سیدعلی نعیمی پس از دو سال مدیریت اداره کل بنادر و دریانوردی گیلان تودیع و حسین چراغی به عنوان سرپرست جدید این اداره کل معارفه شد.

در ادامه این جلسه عضو هیئت عامل سازمان بنادر و دریانوردی و معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی این سازمان با اشاره به وجود پنج هزار و ۸۰۰ کیلومتر ساحل در کشور گفت: کشور ما دارای موقعیت ویژه خدادادی و چهار راه اقتصادی جهان است.

تودیع و معارفه مدیرکل بنادر و دریانوردی گیلان

علی جهان دیده با اشاره به نامگذاری سال ۹۵ به نام اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل تصریح کرد: امیدوارم بر اساس این نامگذاری، با سعی و تلاش بیشتر بتوانیم شرایط سازمان بنادر ودریانوردی را به نقطه ای برسانیم که علاوه بر تامین نیروی لازم از نیروهای متخصص داخلی، در سال های آینده در بخش های مختلف کارگر خارجی نیز جذب کنیم.

وی از پرداخت وام با کم بهره به فعالان حوزه توریسم دریایی خبرداد و افزود: سازمان بنادر وام های با سود صفر درصد و سه درصد برای بخش توریسم و شناور به مقدار هزار میلیارد تومان به منظور جذب سرمایه گذار اختصاص داده است.

در ادامه این جلسه سرپرست جدید اداره کل بنادر و دریانوردی گیلان نیز با تقدیر از اقدامات مدیرکل قبلی گفت: اجرای برنامه های استراتژیک در راستای رشد و توسعه بنادر استان گیلان، توسعه حمل و نقل کانتینری، توسعه حوضه گردشگری دریایی، آموزش و تربیت نیروی انسانی کارآمد، کانال ترانزیت توزیع، فعال کردن هرچه بیشتر بنادر استان و ایجاد اشتغال از اهداف اصلی این اداره کل است.

حسین چراغی تصریح کرد: امیدوارم بتوانیم با کمک همه مسئولان و همکاران به اهداف مورد نظر سازمان دست یابیم.

در پایان این مراسم با اهداء لوح تقدیر از خدمات سید علی نعیمی تجلیل به عمل آمد.