وی از چهره های علمی و با سواد و تجربه در حوزه اقتصاد و کار آفرینی بوده و میتواند در این حوزه برای استان محروم گیلان و مخصوصاً شهرستان رشت نقش آفرینی کند

به گزارش خبرنگار ندای گیلان از رشت نیمه شب گذشته حسن تامینی نماینده دو دوره مردم رشت در مجلس شورای اسلامی که حمایت قاطع خود را از دکتر محمد صادق حسنی جویباری اعلام کرده در خیل عظیم طرفداران وی در ستاد مرکزی رشت حضور یافته و در جهت حمایت از پدیده این دوره از رقابتهای کاندیداتوری مجلس شورای اسلامی به ایراد سخن پرداخت.
وی ضمن اعلام قاطع خود و طرفدارانش از حسنی گفت: وی از چهره های علمی و با سواد و تجربه در حوزه اقتصاد و کار آفرینی بوده و میتواند در این حوزه برای استان محروم گیلان و مخصوصاً شهرستان رشت نقش آفرینی کند.
تامینی با بیان اینکه محمد صادق حسنی بدون رانت و قانون شکنی و وجود پولهای کثیف وارد انتخابات شده است از همه افرادی که دل برای توسعه و آبادانی شهرستان رشت می سوزانند خواست تا جهت هزینه های جاری ستاد و مایحتاج و اقلام تبلیغاتی به ستاد وی کمک مالی کنند.
نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی از طرفداران دکتر حسنی خواست تا با تلاشهای شبانه روزی و تماس با تمامی آشنایان و دوستان خود درصدد جذب آرا برای وی باشند.
تامینی رقبای حسنی را بسیار زیرک  و استاد و خبره انتخابات مخصوصاً در دور دوم خواند و بیان داشت: علی رغم تلاشهای صورت گرفته همه باید بیش از پیش با در اختیار قرار دادن وسیله نقلیه خود و چند نفر حسنی را تا روز جمعه همراهی کنند.