رییس کمیته سیاسی انتخابات حزب ندای ایرانیان در گیلان نامزدهای مورد حمایت این حزب در انتخابات مجلس خبرگان رهبری را اعلام کرد

به گزارش ندای گیلان به نقل از کاسپین،علی بزرگ بشر پیش از ظهر امروز با بیان اینکه شرکت در انتخابات وظیفه هر ایرانی است اظهار کرد : همه در قبال سرنوشت کشور خود مسئولیم و حضور در انتخابات تجلی احترام به حق سرنوشت خود است.

وی با بیان اینکه مجلس خبرگان رهبری یادگار امام (ره) است و در بحث حاکمیتی اهمیت بسیار مهمی دارد افزود: انتخاب فرد اصلح و به معنای واقعی کلمه بسیار حائز اهمیت است.

رییس کمیته سیاسی انتخابات حزب ندای ایرانیان در گیلان  با اشاره به اینکه برگزاری انتخابات و میزان  حضور در انتخابات  در هر نظام یکی از اصول مشروعیت آن است تصریح کرد: در این انتخابات هم  بسان دوره های گذشته میزان  مشارکت بالا خواهد بود .

وی با بیان اینکه حزب ندای ایرانیان در لوای قانون اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی فعالیت می کند افزود:  برای هر تشکل  و حزب سیاسی مجلس خبرگان اهمیت بسیاری  دارد.

بزرگ بشر از اجماع این  حزب بر ای ارائه لیست واحد در انتخابات  مجلس خبرگان رهبری خبر داد و گفت : حضرت آیت الله قربانی   به همراهی حجج الاسلام پروایی و علم الهدی در لیست این حزب در این انتخابات قرار گرفتند.